• Catalina

transport i Östergötland?

Jag har kört fast fullständigt när det det gäller transport till o från kyrka. Vi har sökt efter limos på nätet men de flesta företagen håller ju till i storstäderna. Är det någon som har tips på var vi kan hitta någon som kör limo? Andra alternativet vi har är häst o vagn....kanske någon har tips på var vi kan hitta någon som kör.

• Svar på tråden transport i Östergötland?
  • Piggelinlover
    Catalina skrev 2008-04-15 11:56:37 följande:
    Jag har kört fast fullständigt när det det gäller transport till o från kyrka. Vi har sökt efter limos på nätet men de flesta företagen håller ju till i storstäderna. Är det någon som har tips på var vi kan hitta någon som kör limo? Andra alternativet vi har är häst o vagn....kanske någon har tips på var vi kan hitta någon som kör.
    Ps.. Kikade på din sida, ditt galleri är inte synligt=)...
  • propp

Vi har oxå kört fast. Var gifter ni er? Vi gifter oss i Linköping och ska försöka leta rätt på någon vetaranbilsklubb här i stan...men har googlat och inte hittat någon. Funderar även på limo, men har inte kollat upp var man kan hyra...kanske kan ta kontakt med något taxibolag och se om de har några?

• Catalina

konstigt...hur gör man för att få det synligt.....jag har ju lagt upp bilder i galleriet

Piggelinlover skrev 2008-04-15 11:59:18 följande:
    Ps.. Kikade på din sida, ditt galleri är inte synligt=)...
  • Catalina

vi ska gifta oss i Mjölby den 12 juli så det börjar bli lite panik med transporten.....Propp: Kolla med Street Pack...de har fina bilar men tyvärr ingen limo så vitt jag vet

• Piggelinlover
    Catalina skrev 2008-04-15 12:03:22 följande:
    konstigt...hur gör man för att få det synligt.....jag har ju lagt upp bilder i galleriet
    under kontoinställningar, så kan man kryssa för vad man vill ska vara synligt för andra medlemmar...
  • Piggelinlover
    propp skrev 2008-04-15 12:00:51 följande:
    Vi har oxå kört fast. Var gifter ni er? Vi gifter oss i Linköping och ska försöka leta rätt på någon vetaranbilsklubb här i stan...men har googlat och inte hittat någon. Funderar även på limo, men har inte kollat upp var man kan hyra...kanske kan ta kontakt med något taxibolag och se om de har några?
    street pack har många fina bilar, har en jobbarkompis som är med där....
  • Piggelinlover
    Piggelinlover skrev 2008-04-15 12:06:38 följande:
    under kontoinställningar, så kan man kryssa för vad man vill ska vara synligt för andra medlemmar...
    oj glömde skriva att du ska klicka på"min sidan" uppe till höger först, sedan är det längst ner till vänster....
  • Catalina

tack...nu har det nog löst sig...du kan kolla mitt galleri nu

Piggelinlover skrev 2008-04-15 12:06:38 följande:
Svar på tråden transport i Östergötland?