• Catalina

transport i Östergötland?

Jag har kört fast fullständigt när det det gäller transport till o från kyrka. Vi har sökt efter limos på nätet men de flesta företagen håller ju till i storstäderna. Är det någon som har tips på var vi kan hitta någon som kör limo? Andra alternativet vi har är häst o vagn....kanske någon har tips på var vi kan hitta någon som kör.

• Svar på tråden transport i Östergötland?
  • Catalina

konstigt...hur gör man för att få det synligt.....jag har ju lagt upp bilder i galleriet

Piggelinlover skrev 2008-04-15 11:59:18 följande:
    Ps.. Kikade på din sida, ditt galleri är inte synligt=)...
  • Catalina

vi ska gifta oss i Mjölby den 12 juli så det börjar bli lite panik med transporten.....Propp: Kolla med Street Pack...de har fina bilar men tyvärr ingen limo så vitt jag vet

• Catalina

tack...nu har det nog löst sig...du kan kolla mitt galleri nu

Piggelinlover skrev 2008-04-15 12:06:38 följande:
    under kontoinställningar, så kan man kryssa för vad man vill ska vara synligt för andra medlemmar...
  • Catalina

tack...jag tittade på många klänningar men jag kände starkt för den...det är en Romantica Madison o jag har beställt den från Helles i Linköping...bra service o trevlig personal gjorde att jag tog den där

• Catalina

jag kollade men det finns ju ingen webbadress.....har kollar bfm tidigare men inte hittat något där som passar mig

• Catalina

jag beställde min förra veckan....jag ville vänta så det inte blir något problem när den väl ska användas...jag kollade ditt galleri...det var en jättefin klänning du har på bild...är det den du vill ha när det är dags?

Piggelinlover skrev 2008-04-15 12:17:27 följande:
    Jag har inte beställt ngn klänning än, har ju över ett år kvar, och några kilon att jobba bort...
  • Catalina

kul..ja den 12 juli verkar det vara många som ska gifta sig.....det var så lite så...hoppas att det ordnar sig med transporten

propp skrev 2008-04-15 12:22:45 följande:
    Vi gifter oss oxå 12 juli! Tack för tipset om Street Pack, ska kolla upp dem!
  • Catalina

Det får vi hoppas...jag har jagat ett tag nu...får väl annonsera på blocket o i tidningar för att hitta något som passar

Piggelinlover skrev 2008-04-15 12:23:46 följande:
    har oxå kikat p¨å bfm men inget hittat...ne jag vet att det inte fanns webadresser, vilket e synd... hoppas på att de lägger in..
Svar på tråden transport i Östergötland?