Inlägg från: Humlanhubbe |Visa alla inlägg
  • Humlanhubbe

Vad spräckte Er budget?!

Är lite nyfiken på vad som spräckt just Er budget?!
    För vår del är det min blivande mans kläder..sjukt snygga men ack så dyra

• Svar på tråden Vad spräckte Er budget?!
  • Humlanhubbe

Haha..ja jag resonerar ungefär likadant =)..Många bäckar små Håller oxå med om att alla botrdsdekorationer kostade på..Men det blir ju jättefint i slutändan så man får väl trösta sig md det

• Humlanhubbe

Mm själv köpte jag löpare..ca 20m,pärlor,ljusstakar,tjocka rep och kommer köpa in buntvis med liljor och murgröna till dagen D..=)

• Humlanhubbe

Haha..kanske var flytande budget man skulle haft..då hade jag inte behövt bekymra mig över att kläderna just nu överskridits med typ 4000..

tolonta skrev 2008-04-16 14:35:12 följande:
    Tja, klänningen blev nog något dyrare än jag räknat med först... Och jag borde kunnat räkna ut med lillfingret att det skulle sluta med att jag betalar allt för brudföljet, så det var väl för att få till ett snyggt första utkast av budgeten som jag bara hade med klädbidrag på en viss summa till dem... Men en flytande budget kan annars inte sprängas
  • Humlanhubbe

Jag håller med!Min blivande man tycker vi ska köpa/ordna/ha det bästa vi kan få (inom ramen för vår budget..haha )Yeah right som att det kommer funka?!Han resonerar oxå som så att det bara sker en gång i lviet..o vad gäller hans kläder som alltså spräckt vår budget en aning.. så vill han ju behålla dem,vägrade att hyra..Därav trådstarten..
    Men..han är inte emot att spendera pengar iaf..'det ordnar sig' är vårt motto just nu

tolonta skrev 2008-04-16 15:09:27 följande:
    Japp, en flytande budget och en blivande man som inte vill att något på bröllopet ska vara "billigast möjliga" lösning, utan snarare "bästa möjliga för oss" (ibland sammanfaller dessa, men oftast inte...) är superbra. Rekommenderas varmt (T.ex. förväntade jag mig åtminstonde en liten suck när jag sa att jag köpt en klänning för nästan 8000 kr - fick svaret "jaså, inte mer... Säkert att det var den finaste du hittade..." Love him!)
  • Humlanhubbe

Kanada hjärta sverige:Jag känner igen det där..man vet aldrig hur mkt slutnotan blir förrän man är klara!Jag själv hade inte en susning innan märker jag NU..nu när mkt är inköpt,bokat o beställt mm..

Svar på tråden Vad spräckte Er budget?!