Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

Vad spräckte Er budget?!

Bådas kläder *Skrattar*

bara jag : Jag gör nog snarare tvärtom *Asg* De flesta av dekorationerna är betalda med mitt vanliga på konto *S*

BröllopJuli2008 skrev 2008-04-15 19:16:54 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-15 19:14:47 följande:
    Här med! Hela min outfit (klänning, skor, underkläder, tiara m.m.) är köpt från det vanliga kontot
    Nja klänning,slöja,sjal är köpt på bröllopskontot.. men tiaran, bordsdekorationer,dukar,väskor,skor, sådana saker är köpta på mitt konto *skrattar*

Om jag ska vara ärlig så har jag ingen koll på vad kostnaden ligger på för oss egentligen *skrattar*

Haha precis *S*

MEn jag intalar mig själv att det blir billigare om jag köper lite då o då.. istället för allt på en o samma gång..Sa till min m2b igår att han skulle dra av sina skor ifrån bröllopskontot så svara han mig " men dina då?" Neej svara jag de var så billiga.. menar hallåå... vad är det med mig?? *Skrattar* Jag köpte ju skorna till bröllopet och har skrivit in det i Budgeten *Asg* .. jaja ibland är man bara sååå förvirrad och dum.. *skrattar*

weinlove skrev 2008-04-16 11:07:14 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-15 19:14:47 följande:
    haha så är jag med. har ett bröllopskonto men jag betalar hellre med mitt vanliga så vi har mer pengar till bröllopet. vet att det inte är så men jag tänker att när jag betalar med vanliga har vi mer pengar i bröllopskontot. fast det ju samma summa pengar som minskar bara att det minskar från vanliga kontot istället för bröllopskontoto :)

Humlanhubbe ja jag får väl det

Jag köpte spetsdukar som jag tänkte ha.. har redan en som är intresserad av dem efter bröllopet *S*

Plus att jag lär handla på mig lite fler vaser till Godisbuffén som jag inte räknat med *S* Så som du säger.. många bäckar små

Svar på tråden Vad spräckte Er budget?!