• tolonta

Vad spräckte Er budget?!

Tja, klänningen blev nog något dyrare än jag räknat med först... Och jag borde kunnat räkna ut med lillfingret att det skulle sluta med att jag betalar allt för brudföljet, så det var väl för att få till ett snyggt första utkast av budgeten som jag bara hade med klädbidrag på en viss summa till dem...

Men en flytande budget kan annars inte sprängas

• tolonta

Japp, en flytande budget och en blivande man som inte vill att något på bröllopet ska vara "billigast möjliga" lösning, utan snarare "bästa möjliga för oss" (ibland sammanfaller dessa, men oftast inte...) är superbra. Rekommenderas varmt (T.ex. förväntade jag mig åtminstonde en liten suck när jag sa att jag köpt en klänning för nästan 8000 kr - fick svaret "jaså, inte mer... Säkert att det var den finaste du hittade..." Love him!)

Humlanhubbe skrev 2008-04-16 14:41:01 följande:
    Haha..kanske var flytande budget man skulle haft..då hade jag inte behövt bekymra mig över att kläderna just nu överskridits med typ 4000..
  • tolonta

Japp, anser mig inte behöva följa en budget till punkt och pricka. Jag gör ju inte några onödiga inköp ändå...? Allt jag köper är väl nödvändigt, på ett eller annat sätt..?

Svar på tråden Vad spräckte Er budget?!