• 20080719

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Jag hade bara tänkt på festen, eftersom det är de det man kommer minnas för alltid!

Jag tänkte lämna den hos min baba, men du vet dom lagar grah och sarma och sånt, den kommer stinka hahaha

• 20080719

Nu finns foto uppe, har inte värsta modellkroppen men jag trivs i min klänning :)

• 20080719

Fan jag skulle ringa sömmerskan idag!!

• 20080719

Jag ska sy in klänningen lite och fixa brösten! Haha alltså brösten på klänningen haha!

Julia vad kul med egen affär, ska du bara ha bröllopsgrejer eller?

• 20080719

Vad roluigt, det är ju drömmen att få vara med och planera ngn annans bröllop :)

• 20080719

Jag ringde sömmerskan förra i dagarna. Hon va helt fullbokad, jag blev helt förkrossad! Men hon flyttade på en tjej så hon kunde hjälpa mej eftersom det inte är så mycket som ska fixas! Jag ska dit 13 maj. Jag ville egentligen fixa den precis innan jag åker men men :)

• 20080719

Hello girls, tillbaka på jobbet! Jobbade iofs i helgen också men jaja va ska man göra!

jag ångrade mig varje dag för min klänning för at jag ville ha med snörning bak men den hade inte det. När jag fick provaden i affären så va jag helt kär, det e den perfekta klänningen för mig!

• 20080719

Jag är också alltid här :)

Var hos sömmerskan igår med klänningen! Hon kunde fixa det mesta som jag ville, förutom en grej, men det får vara :) Jag e supernöjd i alla fall :)

Nu e det bara 44 dagar tills vi åker ner :)

• 20080719

Jag gjorde en grej igår...vill ni veta

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??