• 20080719

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Jag var med mamma hos sömmerskan och efteråt åkte vi till ett shoppingcenter i Göteborg. Jag vet att min make vill ha väst men jag har berättat för et förr att han inte går med på rött. Så jag tog mitt pick och pack och köpte väst och plastrong i rött! Han jobbade sent igår och idag så jag har inte pratat med honom för att berätta men jag skal uppdatera er om reaktionen haha!

• 20080719

Haha jag tyckte också att det var grymmt haha! Säger han något så säger jag bara att det inte är öppet köp. Man måste köra med lite fulingar om han inte lyssnar! Haha!

Det va så små saker som skulle åtgärdas på klännigen så hon skulle ta det på en gång. Axelbanden ska placeras lite längre in eftersom dom gled av så mycket, hon skall sätta en hyska (krok) så att det ser snyggt ut när jag dansar, inte att insidan ska synas utan utsidan och dom snygga knapparna. Sedan skulle hon göra en hake till bh:n så klänningen sitter stadigt. Tre smågrejer tyckte hon, skulle barta kosta 300 kr.

• 20080719

Girls han blev glad att jag hade köpt, tyckte den röda västen va fin. Men pladtrongen var inte i samma röda nyans! Så jag vet inte hur vi ska göra, ska man behålla den eller kolla om det finns en i samma nyans!

• 20080719

När jag köpte dom så sa han att dom passar ihop, men när vi kollade hemma igår så va dom inte riktigt bra. Jag är också väldigt petig, allt måste vara någorlunda perfekt!

• 20080719

Nu satt jag och funderade på om jag ska göra en lista på allt, blev lite orolig för att jag ska ha missat ngt!

• 20080719

Nu gjorde jag n¨gra listor, en för mig en för min man en för lokalen och en för övrigt. Hur mycket man än planerar och skriver så är det alltid ngt som inte blir som man tänkt sig, men det får man räkna med!

• 20080719

Beställde smink för ett tag sen från en katalog här på jobbet, fick grejerna idag :) Superduper bra

• 20080719

Tjejer, ska ni ha ngn gästbok eller sÅ? Typ i dörren eller nåt där folk kan skriva under kvällen?

• 20080719

Jag köpte fr ngt märke som heter Dermosil. Köpte ett läppglans och en kajal, mest för att testa om det e ngt att ha

• 20080719

beställde här från jobbet, ngn hade en katalog. läppglans 36 kr tex

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??