• patti87

alla har ju sitt drömbröllop...... :)

jag tycker att varenda kr är värd :) man gifter sig bara en gång i livet och då är det väl underbart att få ha sitt lilla drömbröllop :) alla har ju olika drömbröllop, men mitt ser iallafall ut så här:

att få sin prins :) och leva med honom till döden skijer oss åt!
    att få bära en vacker klänning en gång i livet :) och få känna sig som en prinsessa en dag/natt :)
    att få fira den stora och speciella dagen tillsammans med alla nära och kära! :)

vi kommer o ha en ganska stor fest efter vigseln, men det är för att vi har stora familjer och ganska många nära vänner :)
    god mat och god dricka och dans hela natten tycker vi hör till ;) ett kyrkligt bröllop har man bara en gång i livet så varför inte fira denna underbara dag lite extra mycket :)

men visst, det kan bli lika vackert och mysigt även om man inte har en stor fest, alla har som sagt sin en egen dröm :)

• Svar på tråden alla har ju sitt drömbröllop...... :)
  • patti87

ingen mer som har sin åsikt om detta :) vore även kul o läsa om andras drömbröllop :)

• 2augusti2008

Jag håller med dig fullständigt, men om du kollar tråden från IdaAstrid just nu på sid 7 så tycker ju inte alla så...

Vi lägger massor på denna dag och kanske skulle den blivit precis lika bra om den varit billigare men det får vi ju aldrig veta. Jag lägger inte pengar för att "bränna". Det kostar så här mycket och vi tycker det är värt det! Vi har Herrgårdbröllop och de gör allt! Vi är 89 gäster och ingen har tackat nej än. (Tyvärr ;)hi, hi

• patti87

nej precis alla har ju sin mening om det här...och jag tycker inget är rätt elelr fel :) men var bara lite nyfliken hur andra ser på det här :)

Svar på tråden alla har ju sitt drömbröllop...... :)