• patti87

alla har ju sitt drömbröllop...... :)

jag tycker att varenda kr är värd :) man gifter sig bara en gång i livet och då är det väl underbart att få ha sitt lilla drömbröllop :) alla har ju olika drömbröllop, men mitt ser iallafall ut så här:

att få sin prins :) och leva med honom till döden skijer oss åt!
    att få bära en vacker klänning en gång i livet :) och få känna sig som en prinsessa en dag/natt :)
    att få fira den stora och speciella dagen tillsammans med alla nära och kära! :)

vi kommer o ha en ganska stor fest efter vigseln, men det är för att vi har stora familjer och ganska många nära vänner :)
    god mat och god dricka och dans hela natten tycker vi hör till ;) ett kyrkligt bröllop har man bara en gång i livet så varför inte fira denna underbara dag lite extra mycket :)

men visst, det kan bli lika vackert och mysigt även om man inte har en stor fest, alla har som sagt sin en egen dröm :)

• Svar på tråden alla har ju sitt drömbröllop...... :)
  • patti87

ingen mer som har sin åsikt om detta :) vore även kul o läsa om andras drömbröllop :)

• patti87

nej precis alla har ju sin mening om det här...och jag tycker inget är rätt elelr fel :) men var bara lite nyfliken hur andra ser på det här :)

Svar på tråden alla har ju sitt drömbröllop...... :)