Luleå tråd !
hur gås det
hur gås det
hejsan har ni bilder på era bröllopssminkningar? Jag behöver inspiration !
hannapanna2008:vad gick rummet på då?
Det hände något konstigt nyss min vännina ringde nyss ok frågade vad ute serveringen mitt e mot smedjan heter inte en aning .Så sa hon att hon kommer snart ?? Vad händer....ska nog borsta håret !
vicka81: nej det var en jätte trevlig stund med en av mina vänner på bbb hon bjöd hela kvällen hon är så gullig . och vi hade så trevligt men vilken tråkig dj dom hade på bbb han spelade bara skit musik !!
hannapanna2008 : det var billigt har dom några bilder på den ?
Hejsan vickan 81 Jag har skickat ut ett sos :) om servitriser hos mina vänner hör av mig om jag får napp .
Min biologiska far är en skit korv ! Han kommer på bröllopet men ej på middagen för att hans fru kan bli arg då ! men jag då alltid så skäms han för mig ska aldrig förvänta mig något av honom någonsin mer !
vicka81: tack !hur går det med service perssonalen?
kolla in mitt galleri !
hjälp min morbror har dött ...............orkar inte mer!
tack !
har du sett min brudklänning i galleriet?
Kan bli svårt .
nu tror jag det funkar
Tack
daa : har du bild på din klänning?
Nej det är inte så bra men man måste leva .............
Men det är tufft med planeringen man orkar ej det känns så konstigt helt blankt i huvet..............
vicka81: var det i dag som hanna pannna ska gifta sig? när var ?
o vad kul att du gör hennes tårta har du nya bilder på tårtor?
Vad kan man ge till tostmadamen och hon som hjälper mig?
nja det är så mycket nu så jag kolapsar snart !
glad lässen planerar far påbegravning jobbar jag blir yr!
Grattis hanna !
Någon där ?
har alla luleå tjejer slutat vara här ?
Jag vill bara berätta om min dotter som är på sommar förskola då jag jobbar . Hon har tagit en sax på förskolan och klippt bort stora tofsar av sitt hår !!Lagom kul så här nära bröllopet !Hon hade långt ljust hår nu har hon stubb ovanför på huvet oc flikigtrunt om !!!!!!!!!!!Suck har dom ingen kolllll!!!
Är så besviken !!
HIHIHI vad ska man säga! Vet ni om det finns någon grattis websida för bröllopssidor på svenska ?