• T hjärtar M

Någon som har ett hum om vad han menar

Min pojkvän och jag kolla på förlovningsringar för ett tag sedan på nätet är det tänkt vi ska köpa. NU säger han att han sett följande och jag fattar inte vilka ringar han menar men ringen har alla 3 metallerna.

Vitguld
    Rötguld
    Guld

Hans ord är såhär:

metallerna låg bredvid varandra och skapade en ring totalt, med tre olika färger som ett band. och så den mellersta var som två vågiga linjer på så det blev avskiljare mellan de alla tre på så sätt.

Snälla ngn som vet vad han tänker på för ringar?

• Svar på tråden Någon som har ett hum om vad han menar
  • Housefrun

Georg Jensen ringar låter det som. Kolla deras hemsida där kommer du säkert att hitta dem.

• T hjärtar M

Vad är det för hemsida? Du får ursäkta,jag är trööttt och ont i ryggen har man med men tack för ditt svar

• T hjärtar M

nej alltså det var som du hade en ring av varje och så hade de satt dom bredvidvarandra

sa han nu,jag fattar noll

• T hjärtar M

ringen ska se ut såhär fast 3 färgad

http://www.schalins.se/show_item.asp?itemID=220#

• Goldensea

Måste dock instämma med någon av de förra skribenterna; det låter som Georg Jensen. De finns i alla fall med två färger, kommer dock inte ihåg om jag sett dem med 3. När jag tittar på din schalinslänk och du säger något liknande så är iaf Georg Jensenringarna de första som jag tänker på.

• pallesj

Kommer han inte ihåg var han såg de då? Kanske var det 2 eller 3 ringar ihop.

• T hjärtar M

det skulle alltså vara typ 3 ringar som satt ihop till en enda ring i vit,rött och vanligt guld sa han ja som jag har letat alltså,ska skicka länken till honom så får vi se

Svar på tråden Någon som har ett hum om vad han menar