• pallesj

Vad för kläder ska min brudgum ha?

Vi har klädsel kostym o min m2b ska ha en vanlig kostym från dressman

• pallesj

Lite väl negativ. Det står väl för långt ifrån alla, som har det så Min mans kläder var inte mycket billigare än mina o han besämde själv, jag vill att han ska ha 2 ringar men han vill själv bara ha 1 Tror med mig att det är fler som har det så att männen oxå bestämmer, De är ju heller inte lika noga med sitt utseende sen med make o hår o allt. Tidningar står det faktiskt till båda i rätt mycket tycker jag.
    Tycker inte du behöver gå in i en tråd o vara ett sånt neggo

Savonit skrev 2008-05-01 18:11:09 följande:
    Varför skall hela bröllopet kretsa runt Kvinnan och hennes skönhet?Kvinnan skall köpa ett helt nytt sett med kläder som skall användas en gång, mannen skall hyra/låne eller ha eget, han skall heller inte vara mera klädd än övriga gästerna, och han skall helst stå i skymm undan och låta sin brud visa upp sig.Men han skall ändå stå för merparten av kostnaderna eftersom han har störst lön.Han skall även bekosta en ny rign utöver den han redan köppt vid förlovningen, men mannen skall bära sin gamla slitna.NEJ, sluta köpa andras åsikter och gör vad ni själva vill.Mannen skall ha lika stor del i sermonin och den underbara dagen.Och köp inte flera tidningar då dom inte innehåller några tipps alls till mannen utan är bara tillängnad till bruden.
  • pallesj

Tycker det är upp till var o en hur man vill göra med kläderna Mannen bestämmer väl lite själv med om han vill vara finare eller ha en vanlig kostym som gästerna, min valde det iaf för han känner sig mest bekväm i det, o vill inte ha mer
    Sen är det väl mest hysteri från oss brudar för det är vi som planerar mest kansek när det kommer till dagen B.
    Här inne skriver man ju för att få råd tips o idéer med det man vill ha hjälp med o då lyssnar man väl lite på vad som skrivs eftersom man bett om hjälpen Eller?

Svar på tråden Vad för kläder ska min brudgum ha?