• Samos07

Jag FICK en möhippa!!!

Jag var såå säker på att jag inte skulle få en möhippa då jag numera bor i Gbg, flera av mina gamla vänner bor kvar i skåne och känner inte nya vänner jag fått här "uppe".

I lördags skulle jag och en vän härifrån åka ner för att kolla runt då hon är den som ska fota bröllopet. Jag hade köpt allt med hull och hår och höll på att trilla baklänges då jag kom hem till föräldrarna och mina vänner plötsligt steg fram och började ropa "möhippa, möhippa, möhippa". Mina föräldrar, min vän från gbg (som inte känner en jäkel nere i skåne) och min sambo var alla med på det. Jag blev sååå lurad! Och så glad att jag började gråta

Efter "kröning" satt vi och pratade litegrann då flera inte kände varann sen tidigare. Sen åkte vi till Utmaningarnas hus i Malmö och kämpade på i tre timmar. Efter det åkte vi vidare hem till den ena kompisen där en riktig KOCK höll på att fixa en underbar middag!!!! Under tiden drack vi lite vin, minglade och fick pratat lite mer. När sen middagen var över var det dags för frågesport. Den ena tjejjen hade haft mailkontakt med min sambo där han hade fått svara på en massa frågor om oss. Jag fick svara på samma frågor bla genom att rita på ett papper. Vi klarade oss faktiskt riktigt bra *pustar ut*

Jag hade en helt underbar dag med mina underbara vänner! Det tråkigaste med dagen var att den behövde ta slut. Jag är så tacksam och känner mig så bortskämd att jag har så fina vänner!!!

• Svar på tråden Jag FICK en möhippa!!!
  • Samos07

Tack alla ni Tänk er... möhippan är väl bara en försmak dessutomm på själva bröllopsdagen. Lovande!
    hjartan: Hur blev din blivandes svensexa då??

Hoppas iaf att alla ni andra får minst en lika lyckad möhippa som jag!

• Samos07

lillabruden: *S* Nu blev du allt ivrig. Hemsidan är
    www.utmaningarnashus.se/ Ligger utåt Limhamn. Vet du redan vad det innebär? Det är ungefär som fångarna på fortet. En jäkla massa rum med olika utmaningar. Det gäller att vara klurig som tusan! Jätteroligt iaf

Svar på tråden Jag FICK en möhippa!!!