• starchick

No no att prata om möhippan i förväg??

Jag diskuterade min med min syrra! Inte så att jag var med och bestämde datum eller vad som skulle hända. Men jag gav henne en lista på dom jag ville ha med + att jag hintade om att jag inte ville skämma ut mig fullständigt, lite pinsamt kan de ju vara men inte fööör mycket
    Så jag tycker det är ok att iaf säga litegrann!

Min möhippa kan du läsa om på annareine.weddingannouncer.com

• starchick

Jag tog själv upp det. Känner min syster så väl så jag visste att hon skulle fixa en hippa

20080802 skrev 2008-05-07 13:44:12 följande:
    Men har ni själva tagit upp detta med syster/tärna eller har de frågat? Jag tycker nämligen att det känns så himla förmätet att utgå ifrån att de ska ordna hippa. :-/
  • starchick

Fast jag ville inte ha alla tjejer som var bjudna till bröllopet på min hippa, då skulle ju tex min m2b kusins tjej(som jag aldrig träffat) tex vara inbjuden och det tyckler inte jag är meningen med en hippa. Tycker det ska vara dom närmsta kompisarna fast det är ju min åsikt
    Lady o Lufsen skrev 2008-05-07 14:02:58 följande:

Personligen skulle jag aldrig diskutera min egen hippa.Ej heller utesluta någon...är man inbjuden av mig och min man till vårat bröllop så är man självklart välkommen på min hippa (och även sexa)...den jag inte vill ha på mitt bröllop är helt enkelt inte bjuden och blir ju således inte heller tillfrågade om en hippa...
  • starchick

ja visst är det tycker det skulle bli konstigt med en hippa med 50 tjejer...vill helst hinna med dom närmsta och det var ändå 15 pers
    Lady o Lufsen skrev 2008-05-07 14:07:18 följande:

Vilken tur att vi är olika
Svar på tråden No no att prata om möhippan i förväg??