• Miss Blue

Skulle ni bli besvikna?

Jag är rätt säker på att jag kommer att få en hippa, eftersom brorsan försa sig att min tärna ringt hans tjej
    Har själv varit med och anordnat en jättelyckad hippa för min svägerska för några år sen,så det är klart att förväntningarna är rätt höga, men jag försöker att inte tänka så. Hoppas bara att det blir lyckat......har inte så höga krav på aktiviteter, önskar en mysdag med tjejerna som avslutas med party

• Miss Blue

Känner igen det där med att vara lite "fixare", jag är likadan så jag förväntar mig inte att få något jättefix med min hippa. Vill inte bli besviken, därför försöker jag att inte ha några förväntningar alls (men det är svårt!).
    Men det är trist att man alltid lägger ner en massa tid och sen kommer andra och hastar igenom saker....it sucks!

Fröken Larsson skrev 2008-05-08 10:30:33 följande:

Jag är helt säker på att jag inte får nånting. Jag vill inte heller ha något i stil med "klä ut dig i ballerinakjol, sup dig drängfull och sälj kyssar på torget", men hade jättegärna blivit bjuden ut på middag eller utsläpad på en vanlig utekväll med lite drinkar och mys. Inget dyrt eller avancerat.Grejen är väl dels att alla bor långt bort från mig, att jag bara har nån enstaka tjejkompis (umgås mest med killar) och att det är JAG som är planerartjejen som brukar fixa och planera åt andra (inte just hippor, men födelsedagar, filmkvällar, middagar osv). Lite besviken är jag allt. Hade varit skoj att få nåt tillbaka nån gång liksom.
Svar på tråden Skulle ni bli besvikna?