• konichiwa girl

Skulle ni bli besvikna?

Åh, vad trist för dig Tooticki!

Jag var väl liiite besviken också. Det var en jätterolig dag, men tjejen som anordnade hippan är inte världsbäst på tidsplanering så de uppdrag jag skulle utföra hade jag utfört på tjugo minuter... Då var det ett par timmar att slå ihjäl innan nästa programpunkt (då mötte vi upp med svensexan). Och vi började så tidigt att kvällen var slut klockan 20.30. Lite tjejigt hade jag nog velat ha, att bada i bubbelpool eller sådär. Och att vi hade börjat lite senare men hållt på längre!

Nu får jag en fruhippa tio dagar efter bröllopet också, med mina studiekamrater. Fick ett brev att jag ska infinna mig på en viss plats en viss tid i vissa kläder. "Uppdrag: Rädda världen".

Men det kan jag säga: jag skulle ha blivit skitbesviken om jag inte fick någonting.

• konichiwa girl
    Skottdagen2008 skrev 2008-05-08 10:57:38 följande:
    Exakt! Det som mest sårar mig är att under själva hippan så säger hon som nu har anordnat nästa hippa att hon tycker bättre om att vara i en lugn lokal utan en massa folk (vi satt i bastun i någon byalokal) istället för på något SPA. Gissa vad HON planerat in nu?! Jag skulle uppskattat det mer att få vara i en lyxigare miljö än i en gammal fotbollsbastu, men vad säger man, suck! Usch, jag är rädd för att jag kommer att kunna säga något dumt, suck.Jag skulle bytit ut min hippa mot hennes vilken minut som helst och då är det ändå så att vi alla tre är barndomsvänner och ska i alla fall känna varandra väldigt bra, men jag vet inte. Är det kanske bara jag som tror det. känner mig helt klart bortprioriterad. Dessutom pratade de om på min hippa en massa saker som de inte skulle vilja som de nu ska göra på hennes?!! Miss Blue skrev 2008-05-08 10:46:36 följande:
    Ja, där begick hon ju ett rejält misstag för man planerar ju inte en hippa för sig själv, utan för den som blir hippad. Jag var med om det sist jag gifte mig. Jag är spexig, har spelat teater i många år, står gärna i centrum... Men ett par tjejer på min möhippa sade att de VÄGRADE komma om jag skulle bli utklädd. Vad säger man?! Jaha. Jag hade ju gärna fått gå omkring i fula kläder och leda gympaklass på torget, liksom.
Svar på tråden Skulle ni bli besvikna?