• 20080802

Skulle ni bli besvikna?

Jag försöker verkligen att inte bygga upp några förväntningar men det är svårt då jag älskar överraskningar. Är väl hyggligt säker på att bästa vännen tillika tärnan drar ihop något tillsammans med min syster men man vet aldrig. Med tanke på bröllopsdatumet så gäller det ju för dem att ha lite framförhållning om folk ska komma ifrån mitt i semestern.

Skulle bli grymt besviken om det inte blev nåt!

• 20080802

Känner mig en liten smula korkad och väldigt nyfiken: Jag förstår INTE vilken sorts dans du pratar om!??

Juliazzb25 skrev 2008-05-08 15:26:47 följande:
    ...VI fick gå genom sjukhus koridor för att komma till den lokalen där jag fick prova på att dansa liten ( HEHE ) dans om ni fattar vad jag menar sen åkte vi på spa och efter spa så hade de bokat middag på en av mina fav restauranger och sen gick vi ut för att dansa...
  • 20080802

Aha!! ...och jag som brukar skryta med att jag har bra fantasi för sånt!

Jag misstänker att du menar att din man uppskattar den FÖRSTA dansen mer. Argentinsk tango är ju svårt!!

• 20080802

Förstår precis vad du menar. Skulle också varit besviken OCH skämts för att jag var det!! Det hade ju varit bättre att de inte hade sagt någonting för då hade du i alla fall blivit positivt överraskad där på söndagen. Men, men... Du ska se att ni kommer ha jättetrevligt och efteråt kommer du känna att det var alldeles lagom *peppar*

Svar på tråden Skulle ni bli besvikna?