Inlägg från: The Bumblebee |Visa alla inlägg
  • The Bumblebee

roliga kondomer..vart???

rosesarered skrev 2008-05-09 09:22:18 följande:

Eftersom jag är kondomanvändare på heltid sen tre år tillbaka kan tipsa dig om www.kondomkungen.se, det finns väldigt många sorter att välja på
    Vilken rolig sida! Nu har jag (tack för tipset grabbarna!) beställt lite roliga kondomer! Var ju en jätterolig idé att ha tillhandaha såna på bröllopet - gästerna måste ju oxå få lite skoj
  • The Bumblebee

grabbarna skrev 2008-05-09 11:58:22 följande:

tror det är läge att tala om för sambon vad jag kollar upp för jäklar vad han kommer undra om han ser historiken
    Min sambo oxå...särskilt eftersom han vet att jag vill ha bebis efter bröllopet
  • The Bumblebee

Igår fick jag hem min egenkomponerade "godispåse" - fick lite flashbacks från min tid i USA

Sambon ställde sig lite frågande när han såg vad som låg på frukostbordet i morse. Gillade idén med att förse gästerna med lite roligheter och undrade om vi inte skulle sticka hål i dem för extra skoj
    Det nästa sista bröllopet vi var, på genererade nämligen i en babyboom (9-10 månader senare...) i brudparets umgängeskrets - däribland vi och brudparet.

• The Bumblebee

Troll1 skrev 2008-05-19 18:49:51 följande:

Haha, jag har aldrig testat förut. Nu har jag ju läst de här stolliga trådarna, så jag har testat allt från glidmedel i håret till att skrubba kroppen med kaffesump. BT drar verkligen ut det bästa hos en tycker jag. *s*
    Nu har jag missat nåt (har väl inte hängt här lika mycket som er andra ) varför har man glidmedel i håret!?! Å kaffesumpen på kroppen - är det för peeling eller vadå?
  • The Bumblebee

paradisfågel skrev 2008-05-19 19:56:40 följande:

Vilken härlig tråd
    Kan du uppdatera mig i varför man har glidmedel i håret? Jag vill ju veta. För det var väl ändå nåt annat som "Den där Mary" använde
  • The Bumblebee

Aha! Jag tippade på samma effekt som silikondroppar har - att håret skulle bli glansigt. Man lär sig nåt nytt varje dag!

Har precis köpt en superbra peeling (Forever Living - Aloe vera) så jag tror att jag skippar kaffesumpen.

Svar på tråden roliga kondomer..vart???