Inlägg från: Troll1 |Visa alla inlägg
  • Troll1

roliga kondomer..vart???

Lidl? Oj, bakom disk då förstås, så man får skämmas?!

• Troll1
    lillamillan skrev 2008-05-15 19:33:30 följande:
    gör som jag gjorde...skrid in i en butik i full brudutstyrsel och köp kådisar...då blir det inte lika pinsamt :P
    Hahahhaa, ja då är man ju väldigt osynlig och diskret om man säger så...
  • Troll1

Igår tokshoppade jag på www.kondomkungen.se Det är helt klart den här trådens "fel"... Så nu rasar det snart in ett gäng i olika varianter. Om man går in där får man även köpa ett 10-pack superbilligt om man är ny kund. Fraktfritt dessutom! Yieehaaa, slipper smyga med peruk i butiken.
    Grabbarba, beställ nu...

• Troll1

Vad var det för några du såg? Jag har kikat runt lite, kanske känner igen ngt?

• Troll1

Oj, den senaste länken visade deras hemsida. Leta upp "kondomer" På den första sidan där finns dem till höger.

En sån tråd....

• Troll1

Grabbarna: Det var sorten i den mittersta länken som jag länkade till dig. Fast med 3 "gubbar" istället för en.
    Hade ingen aning om vilken uppsjö det var....
    Tyckte det var bra att man kunde välja blandningar styckevis på kondomkungen. Det blev lite roliga. Fraktfritt är bra med.

• Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-18 08:56:24 följande:
    ja jäklar dom blev man ju sugen påha,ha trodde väl aldrig att man både skulle scanna nätet efter kondomer och se få värsta köpbegäret
    Haha, samma här! Det var fraktfritt där med så...
  • Troll1

Måste tipsa till er som vill ha blandade kondomer till toakorgarna. Hos Kondomkungen (ja jag tjatar om dem ) så fick man som ny kund en förp av 10 blandade för 30:- allt som allt. Det var allt från "vanliga" och banan o blåbärs"smak" till självlysande osv. Man fick med ett litet test på deras glidmedel (så det har jag ju såklart testat i håret funkade super!) och en liten lila påse att ha dem i.
    Best sent på torsdag kväll och de kom idag.

• Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-19 18:44:53 följande:
    åhåh så du är också en glidmedel i håret typ jag med....oerhört genant att köpa tycker jag
    Haha, jag har aldrig testat förut. Nu har jag ju läst de här stolliga trådarna, så jag har testat allt från glidmedel i håret till att skrubba kroppen med kaffesump. BT drar verkligen ut det bästa hos en tycker jag. *s*
  • Troll1

The Bumblebee skrev 2008-05-19 19:51:55 följande:

Troll1 skrev 2008-05-19 18:49:51 följande:
    Nu har jag missat nåt (har väl inte hängt här lika mycket som er andra ) varför har man glidmedel i håret!?! Å kaffesumpen på kroppen - är det för peeling eller vadå?
    Det har tipsats på olika trådar, om att Klick eller liknande har varit toppen att ha i håret. Nu var jag tvungen att testa. Håret blev mjukt o glansigt. Kaffesumpen har en peelande effekt. Rev gôtt! Man lukatde inte jordgubb efter det så man fick ha en skön duschcreme efteråt. Det tipset var i en "skönhetstips-tråd". Mormorsknep...
  • Troll1
    Håret blev mjukt! Det är ju väldigt billigt också.
    Klick är ju siliconbaserat, är det skillnad mot det tyska märket som jag testade? På det jag testade stod det vattenbaserat.
  • Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-21 13:05:30 följande:
    fick leveransanvisning från ena stället idag och jag hoppas verkigen det är diskret avsändare för det skickas med schenker och kommer ner på ica
    Har du best en hel jättekartong, eller? Själv fick jag vadderat kuvert med diskret avsändare. Fast postkillen fattar nog ändå.
  • Troll1

Jag best en hel del mixade + en ngt annat trevligt till bröllopsnatten (eller kanske en annan natt... )

• Troll1
    grabbarna skrev 2008-05-22 12:51:21 följande:
    fick från kondomkungen idag och det vara inte bara diskret avsändare det var falks användare från bonnier konsult....ser ut som tablettaskar och hag gissar att flera gäster kommer ta fel
    Nu blev jag nyfiken. Vad har du beställt? "Ser ut som Tablettaskar"?? Vill åsså haaaa!
  • Troll1

Kondomhysteri ja. Min m2b kommer att sätta i halsen när han drar ut sin byrålåda. TÄNK om svärmor gluttar där?? Hahahahahaa!

• Troll1

En ännu mer speciell syn hade väl varit svärmor med en rejäl näve kondomer på bröllopet... Undrar hur reaktionerna blir ang toakorgarna. Får nog lägga lite diskret i en påse. Fast den blir väl alla nyfikna på... Hmmm!

• Troll1

Paradisfågel: Ja, där fick du en nöt att knäcka!
    Min son, 21 år, kommer att vara med på festen. Han kanske går hem?!

Svar på tråden roliga kondomer..vart???