Inlägg från: EnaOline |Visa alla inlägg
  • EnaOline

Grilla??

Hej!

Vi har hittat en helt underbar lokal med tillgång till uteplats, då tänkte jag kan inte man grilla en massa gott och även ha buffè med diverse olika sallader, pajer osv? Hade tänkt mig ha som tema, medelhavskost, eftersom min far kommer från medelhavet... Eller blir det konstigt/ knäppt? Vi har inte hittat någon toastmaster, så kan man ha ett bröllop utan en sådan? Vi känner få folk och ska ha ett väldigt litet bröllop, så vi kommer inte kunna hitta någon toastmaster.. HJÄLP!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-09 20:09
    Då kanske det är helt omöjligt att grilla?? Vi hade tänkt ta hjälp av våra brudtärnor och bestmans... eller är det helt tokigt?

• Svar på tråden Grilla??
  • EnaOline

okey dåså! vi måste bara hitta någon som kan stå och grilla! vi har hittat en helt underbar lokal åå vad jag längtar nu! :) Ni får gärna komma med tips på vad ni har grillat!
    Frågan är också vad man ska hitta på för något kul!? kom gärna med förslag där också! Vi funderar på någon slags frågesport om brudparet..? men vi måste ju hitta på något mer! Vi vill också göra något tokigt/ galet / annorlunda, vet inte vad än, vi hade tänkt när brudgummen ska kyssa brudan... All ni kreativa, kom md förslag! ;)

• EnaOline

fromheretoeternity
    brudensara

Tack för att ni gillar mina idèer, frågan är ju hur kul blir det att grilla i kostym? haha
    Jag har funderat kring det och det skulle ju kunna bli ganska smidigt om man förberedde allt i förväg, exempelvis (grill spett) osv och det var bara för gästerna att lägga köttet på grillen... då kan man ju ha två större grillar så inte det tar hundra år för gästerna med maten? jag vet inte, jag ska spåna vidare kring det här!

fromtheeternity kom gärna med idèer o förslag! ;)

• EnaOline

Lucia05 jo så tänker jag också, så vårt problem är med andra ord att 1: hitta en toast master eller 2: hitta någon att sköta grillningen.. hrmm...

Svar på tråden Grilla??