• majsannio

08.00 lördag morgon...

...står det helt plötsligt en massa människor i mitt sovrum!
    -Upp och hoppa, det är vackert väder!
    Jag kan säga att ett viss mått av kaos utbryter...
    M2b är iväg lurad på svensexa (Han köpte det rakt av!)och jag är hemma med tre barn varav en måste få frukost för hon ska spela fotboll kl 11.00.
    Naturligtvis så hade tjejerna tänkt på allt så det löste sig
    med farmor och farfar.
    Nu dukas det upp en frukost med bla. skumpa och jordgubbar.
    Sen fick jag faktiskt ta en snabbdusch innan dagens outfit.
    Svart/röd randiga mammelucker, Cerisblommig(modell tant à la 80-tal) klänning, slöja och krona.
    Sen bar det iväg! Första anhalten var en studio för att spela in en låt (Gyllene tider, m2b absolut värsta grupp...). Fick även veta att min absolut tondöve älskling skulle dit och sjunga efter oss..
    Sen upp på stan för att sälja "Mustittar". Gjorde ett bra jobb om jag får säga det själv! Vackert väder och mycket folk=mycket pengar!Fick handla vad jag ville på systemet för mina intjänade pengar. Nu fyllde de på vätskeförrådet åt mig iaf, så det hade egentligen inte behövts :P
    Efter det en liten tipspromenad med frågor om m2b såklart.
    Nu kan jag säga att jag började bli en aning sliten...
    Tjejerna känner mig tydligen mer än vad jag tror, jag fick nämligen en helkroppsmassage... Underbart!
    Blev sedan hemsjutsad för att duscha och ta på mig valfi klädsel inför kvällen, men skulle ha mobilen på för vidare instruktioner.
    Sista anhalten var en lokal ett par kvarter hemifrån där vi sammanstrålade med grabbarna för att äta mat och bara umgås.
    Slocknade runt tvådraget med ett stort leende på läpparna.' Helt underbar dag, precis som jag (och min m2b)vill ha det!

• Svar på tråden 08.00 lördag morgon...
  • majsannio

För oss var det mer värt att sitta med alla vänner och äta gott och bara umgås på kvällen. Det smällde högre än att vara på krogen där men iaf inte kan prata med varandra för det alltid ska spelas sä j*la högt. Det + att min alldra bästa vän med make kom hit. De bor 20 mil bort... Jag blev så rörd när jag hörde hennes röst på morgonen. Tack brudar, love you all!

• majsannio

Jag hade på mig ett par svart/röd randiga mammelucker med påsydd "muff" och en liten mus från mcdonalds. Det var bara att kollektera in pengarna för att sedan lyfta på kjolen och visa

Svar på tråden 08.00 lördag morgon...