Inlägg från: Sandra och Joakim |Visa alla inlägg
  • Sandra och Joakim

Priser på era ringar, bröllop och gäst antal.

Vi har 70 gäster och festen som hålls på en restaurang kommer att hamna på runt 80-90 000. Då ingår 2-rätters med vinpaket samt att dem kan fixa allt med dekoration mm samt 2 drinkbiljetter vardera till de gäster som är över 18. Utöver det tillkommer kläder, ring till mig och bröllopsresa. Alla kort görs av en släkting och fotografen (brors kompis) vill ha betalt i mat och dryck. En annan släkting ska kanske sminka mig och en vän gör min och min m2b frisyrer m klippning. tårtan görs också privat.

• Sandra och Joakim
    lolliepopsie skrev 2012-02-08 08:42:31 följande:

Nu gifter vi oss inte förrän i Augusti men vi har nog en budget på c:a 70 000 sammanlagt.

Bröllopsresan som går till Maldiverna är inte inräknad,inte heller min klänning.

Lite OT men vi gifter oss också i augusti, och ska också åka till Maldiverna på bröllopsresa =) När åker ni? Vi åker i November och ska till Kuredu.
  • Sandra och Joakim
    lolliepopsie skrev 2012-03-02 08:51:50 följande:

Haha! Vi åker i Oktober och också till Kuredu...Vi ska bo i en av de där husen på pelare i vattnet...

Det var min Sambo som överasskade med denna resa:)

Vi för alltid
    Åh men vi ska åxå bo i en water villa! Om du kommer ihåg får du gärna skriva en rad om hur det var, vad som ingick i AI osv =)
Svar på tråden Priser på era ringar, bröllop och gäst antal.