Är så stolt och samtitigt så lessen....
I lördags var min storebror vakt på en privat fest med ungdommar ifrån 16-19 år gammla. Han hade blivit tillfrågad för han känner föräldrarna och man vill ju gärna ha lite koll eftersom det var sprit inblandat också.Alllt gick bra men det blev lie bråk på utsidan så bror fick kalla på lite förstärkning,allt lungnade sig snart...Bland ungdommarna fanns en kille som var ganska packad och som frågade om det var ok. om han sov där.
min bror kramade om honom och sa att det var ok. killen lovade att inte köra sin moped...Brorsan åkte hem och la sig och vid 2-tiden på natten fick han höra en hellikopter...pojken och två till hade gett sig ut ialla fall,krockat och pojken som Henrik kramade om hade avlidit av skadorna...
hela söndagen och måndagen satt Henrik och andra vuxna i krismöte med ungdomarna från festen. På söndagen ville pojkens föräldrar att Henrik skulle komma till olycksplatsen och berätta för dom hur pojken hade varit dom sista timmarna i livet. Min älskade bror hade stått med två förtvivlade föräldrar i sin stora famn och berättat om deras son.
Jag är så stolt över honom att han fixar detta,han är väldigt lessen,men otroligt stark.
Älskar honom så...
Vila i frid Fredrik