• Hallonmums

lessen, fick veta möhippedatumet...

En tjej råkade säga när möhippan är... ):
    hon visste inte om att hon inte fick säga till mig...

det är ju inte hennes fel men blev så otroligt lessen...
    min syster har verkligen arbetat hårt med att vilseleda mig och jag hade inte en aning...

min syster blev ju också lessen då hennes hårda arbete försvunnit... men men...

• Svar på tråden lessen, fick veta möhippedatumet...
  • Hallonmums
    Majsis2008 skrev 2008-05-14 08:51:07 följande:
    Jag visste med om när min möhippa var. Men tro mig, du kommer vara så nervös dagen innan så du kommer inte kunna sova...sen är man nervös för du vet ju bara datumet, men du vet ju inte vad som kommer hända...och du kommer ha minst lika trevligt
    Är ju lite rädd just för det. Att jag kommer vara så himla nervös :D
  • stenbruden

Hippan var ett minne för livet! Ha bara SKOJ!!! Jag blev jätterörd över att mina vänner hade fixat så fint och kul bara för min skull... Njut av hela dagen, du kommer ändå att garva gott åt dina pinsamheter efteråt, om det nu blir några.................................

• Hallonmums
    stenbruden skrev 2008-05-14 16:57:49 följande:
    Hippan var ett minne för livet! Ha bara SKOJ!!! Jag blev jätterörd över att mina vänner hade fixat så fint och kul bara för min skull... Njut av hela dagen, du kommer ändå att garva gott åt dina pinsamheter efteråt, om det nu blir några.................................
    det låter toppen =) ska verkligen njuta av dagen nu =)
  • Majsis2008

jo men den nervositeten kommer under dagen sen ändå även om du inte vetat om datumet...

• Ljungfru

Själv hade jag blivit lugn om jag fick veta ett datum. Då vet man i alla fall att det blir någon

• Sommargrönt

Du skriver att du är ett kontrollfreak...Då borde ett perfekt sätt att vilseleda dig vara att få dig att tro att du vet när den är....Jag hade inte varit så säker på min sak om jag var du!

• valkyriana

Det kan vara ett sätt att luras ja, man kna aldrig vara säker då det gäller möhippor...

• junikul08

Mina tre närmaste tjejkompisar har bokat in mig för tre olika datum i förväg (alltså en kompis ska ta med mig ut på ett visst datum, en annan på ett annat o s v...) de bor på olika platser i landet och kanske har tänkt att så här är det enklast, MEN osar det inte lite skumt ändå? Ja ja vi får se, jag är också sån där som planerar ALLT och hade tyckt det vore kul med en överraskning....

• stenbruden

De bluffar bara

junikul08 skrev 2008-05-15 09:04:12 följande:
    Mina tre närmaste tjejkompisar har bokat in mig för tre olika datum i förväg (alltså en kompis ska ta med mig ut på ett visst datum, en annan på ett annat o s v...) de bor på olika platser i landet och kanske har tänkt att så här är det enklast, MEN osar det inte lite skumt ändå? Ja ja vi får se, jag är också sån där som planerar ALLT och hade tyckt det vore kul med en överraskning....
  • junikul08

Ja, visst känns det lite så :)

Svar på tråden lessen, fick veta möhippedatumet...