Framsida secret box
Någon som vill visa framsida på sida secret box-album?
Någon som vill visa framsida på sida secret box-album?
Vad tror du om det här? Bilden är tagen från midjan och uppåt:
Ha en vit skjorta som är halvt uppknäppt och sen ser man hur du lutar dig fram mot kameran och vinkar till dig betraktaren som för att säga: psst, kom hit vettja...
Vet inte hur du tänkt dig stilen på bilderna men det är nog rätt snyggt att ha dem stilrena i färgerna tror jag. Lycka till!
lillaj - vi har visst båda döpt om tråden ha ha. Hoppas vi får lite mer tips nu då
Gustafmatilda- var är bilden, kan inte hitta någon???
Jag är ju trög, du förklarar ju hur en bild skulle kunna se ut...suck...läste inte tillräckligt noga.
Ja, jag fattade det nu när jag läste, var nog för trött i förmiddags. Idén är bra tycker jag
Jag köpte ett album förut idag, ett ganska litet så det bara blir en liten kant utanför korten, lätt att ta med sig på en resa albumet är sv-vitt och skitsnyggt så nu är jag nöjd. Nu gäller det bara att ha tålamod och invänta skivan med bilderna och sen välja ut för framkallning. Jag skriver inget på framsidan utan sätter endast en text på insidan av pärmen med skirklig text. Band med rosett runt antaglien i vinrött som är vår temafärg!
Var hittade du albumet? Man vill ju inte att det ska va för många sidor och inte för stort heller.
Nix, det ska helst inte vara för många sidor som blir tomma, tror det blir maximalt 20 bilder om man bara sätter bilder på ena sidan (om du är med på hur jag menar). Jag köpte albumet på BOKIA och det var Borås tapetmönster (svartvitt) 79 kr och jag tycker det är superläckert, just att det inte är för stort heller. Skrivit ut en hemlig text med fint typsnitt (Snirkliga bokstäver), lagt en bred svart ram runt, klippt ut det och klistrat in det på pärmens insida. Är SÅ nöjd!
Det låter fint. Jag vill inte ha så många bilder, kanske 10 eller så. Sen får det bli fina ord och kanske någon passande text. Funderar mycket på hur jag ska göra, är lite klurigt, men det är väl bara att gå ut och samla idéer.