Inlägg från: lillaj |Visa alla inlägg
  • lillaj

Framsida secret box

Någon som vill visa framsida på sida secret box-album?

• Svar på tråden Framsida secret box
  • lillaj

Jag köpte ett album förut idag, ett ganska litet så det bara blir en liten kant utanför korten, lätt att ta med sig på en resa albumet är sv-vitt och skitsnyggt så nu är jag nöjd. Nu gäller det bara att ha tålamod och invänta skivan med bilderna och sen välja ut för framkallning. Jag skriver inget på framsidan utan sätter endast en text på insidan av pärmen med skirklig text. Band med rosett runt antaglien i vinrött som är vår temafärg!

• lillaj

Nix, det ska helst inte vara för många sidor som blir tomma, tror det blir maximalt 20 bilder om man bara sätter bilder på ena sidan (om du är med på hur jag menar). Jag köpte albumet på BOKIA och det var Borås tapetmönster (svartvitt) 79 kr och jag tycker det är superläckert, just att det inte är för stort heller. Skrivit ut en hemlig text med fint typsnitt (Snirkliga bokstäver), lagt en bred svart ram runt, klippt ut det och klistrat in det på pärmens insida. Är SÅ nöjd!

augustibrud08 skrev 2008-05-15 21:11:37 följande:
    Var hittade du albumet? Man vill ju inte att det ska va för många sidor och inte för stort heller.
Svar på tråden Framsida secret box