• Anettan73

Toa korg

Compeedplåster, Bindor, Tamponger, Alvedon, våtservetter eller något, mascara, lipsyl, Finns nog mer men jag kommer inte på nu..

• Anettan73
    becky79 skrev 2008-05-15 17:05:15 följande:
    [citat]mascara, lipsylJag rekomenderar inte mascara i satsen, av hygienska skäl. Anv. någon annan samma efter en annan, kan detta leda till svåra ögoninfektioner. Ska mer än en anv. samma så måste du ha rengöringsmedel också i satsen så den som anv. mascaran rengör borsten innan dom stoppar tillbax den. Eller köp flera st så dom får ta den ifall dom anv. den (risken är ju att dom tar den bara för att dom är gratis).Lipsyl, ta en som man tar med fingrarna eller så får du köpa en hel del vanliga....All flytande smink, kan leda till infektioner, vore ju tråkigt att någon fick ett dåligt minne fr ert bröllop.(men det varnar jag bara om för att jag är makeupartist)Men tanken var jätte gullig!
    Ja d e sant med mascaran... Tänkte på det när jag skrev det men men ...

Lypsylet tänkte jag att man kunde lägga några stycken ju....

Jag har en si sådär 15 st med reklam på... Som jag fått via jobb... Som jag nog kommer att lägga i...
  • Anettan73

Ett tips till är bomullstops... Mascaror kan rinna mm mm mm
    lättare att använda det istället för papper..

• Anettan73

Handkräm... Alla har inte det i sin väska... JAg är en som alltid har det då jag har jätte torra händer .

• Anettan73

Mi och Nez skrev 2008-05-15 10:39:12 följande:

Själv är jag nog mest inne på en uni-sex korg Förslag på innehåll:*skoskavsplåster*huvudvärkstabletter*extra strympebyxor/stay ups*Spray deo*parfymprover (till både männen och kvinnorna)*tandtråd/tandstickor*minttabletter*sykit*handkrämVad tänker du själv?
    Såg du redan skrivit handkräm.

Alergi tabl... Vet ej hur det blir om man dricker alkohol... Men d e kassat om allergin kommertill och man glömt tabl hemma.
    Kam eller borste har säkert någon med skrivit...
Svar på tråden Toa korg