Ålder
Hur gammla är ni när ni gifter er ?
Vill ha stöd iom att jag själv är väldigt ung :| Hjälp
Hur känns det för er? naturligt? konstigt?
Hur gammla är ni när ni gifter er ?
Vill ha stöd iom att jag själv är väldigt ung :| Hjälp
Hur känns det för er? naturligt? konstigt?
jag 26 (27 2 dagar efter )
han 23
han är nog rätt ung men känns helt naturligt för honom.
Fokusera på personen och inte åldern säger jag!!
Jag kommer vara 23 (fyller 24 drygt en månad efter) och han kommer att vara nyssfyllda 29. Känns både lite konstigt och som den mest naturliga saken i hela världen
HeHe tack så mycket :) Min kille är 22 ;)
Hon 36
Han 39
Lagom gitfasålder Vi är mogna, har livserfarenhet och vet vilka vi är, vad vi vill osv. Vi har haft andra partners och lärt oss att gräset inte är grönare på andra sidan. Jag hoppas och tror att vi har lättare att klara äktenskapet nu än om vi gift oss för tio år sedan då vi, när vi ser tillbaks, inte var särskilt mogna.
OBS! Detta gäller mig och min blivande! Jag respekterar verkligen unga människor som gifter sig men VI var inte mogna för barn, giftermål etc förrän efter 30...
Jag 29, han 27. Känns rätt för mig, jag hade personligen inte varit mogen att gifta mig mycket tidigare.
Jag 33
Han 32
Vi har helt enkelt inte haft tid förrns nu .
Villa , vovve , volvo och vildingarna(3st.) kom emellan
Dessutom har m2b sagt att han ska gifta sig strax innan 50 ,men nu i somras friade han plötsligt och då var det bara att haka på, det är ju nästan 20 år tidigare
Vi är 24 och 31 och är "nygifta"
Jag 27
han 35
Vi känner att det är lagom för oss. Vi är egentligen inte i de åldrana mentalt någon av oss
Men det känns rätt för oss
Ts hur gammal/ung är du?
Jag är 28, han 29, Känns väldigt bra. jag har inte varit mogen fören nu. Har varit tillsammans 6år. Jipppi vad kul det ska bli att få bli fru! Känns såååå bra!!
jag 24 när jag gifter mig, blir 25 i okt.. min blivande make 28 när vi gifter oss