Ålder
Hur gammla är ni när ni gifter er ?
Vill ha stöd iom att jag själv är väldigt ung :| Hjälp
Hur känns det för er? naturligt? konstigt?
Hur gammla är ni när ni gifter er ?
Vill ha stöd iom att jag själv är väldigt ung :| Hjälp
Hur känns det för er? naturligt? konstigt?
Vi ska gifta oss 2010, så de blir 22 när vi gifter oss.. Missade att skriva att vi inte ska gifta oss förrän 2010..
ok, makes a little bit more sense
Jo kan tänka mig de Får skylla på att jag är trött så jag missade de
missförstånd är till för att utredas tycker jag
Absolut
Är nyfiken på hur gammal TS är?
Förlovar oss efter ett år, då är jag 24 och han 29 och vi har varit ett par i 1år. Gifter oss året efter eller ev 2år efter.
Wiiii!
Jag är 29 och han 25, fast han hinner fylla 26. Hade vi (eller rättare sagt han) tyckt att vi hade råd hade vi nog gift oss redan när jag väntade vår son för sju år sedan.
jag är 18 år och sambon min är 21, jag kommer ha fyllt 19 innan vi gifter oss
Jag kommer va 25 (fyller dagen före!) och han 27 (fyller 28 ett halvår senare). Kommer att ha varit ihop lite mer än 3 år, och förlovade i precis två år! Det var många som tyckte det var tidigt när vi förlovade oss, men inte så många som tycker det är märkligt nu, även om vi är bland de första i umgängeskretsen. Vi hade nog gift oss tidigare om det inte varit pga studier långt ifrån varandra, gifter oss så fort han är klar och kan flytta till mig! :)
mamma sa för ett tag sen att hon först tyckte att vi var unga, innan hon tänkte efter och kom på att hon själv var 23 när hon gifte sig och fick barn när hon va 24!