• gustafmatilda

Mina placeringskort

Jag har lagt upp mina placeringskort i mitt bildgalleri, och vill nu höra viket som ser snyggast ut: de små eller de lite större kottarna? Försvinner de små? Ser de större klumpiga ut? Ska det vara någorlunda samma storlek på alla eller ska man mixa hejvilt?

Kan tyckas vara en liten baggis, men så här på slutat plockar man fram förstoringsglaset och granskar allt extra noga :P

• Svar på tråden Mina placeringskort
  • Kärlek ger näring åt själen

Jag hade nog valt de mindre Tyckte de var söta :)

• Soon 2 be Mrs

Dem stora tycker jag! :)

• gustafmatilda

Haha! Vad besvärliga ni skulle vara då ;) Det kanske får bli blandat. Jag får ge mig ut i skogen och se vad det finns mest av...

• bara jag

Vad sött. Jag hade valt de stora!

• weinlove

De små hade jag tagit :) De var en mycket smart och söt idé förresten.

• gustafmatilda

Tack! Vad roligt att ni gillar dem! Jag tyckte att det är lagom enkelt. Billiga blev de också. Pappret är skarvar från inbjudningskorten och även stämpeln och pennan köpte jag till dem. Man tar vad man har när man har det mesta utom pengar :P

• weinlove
    gustafmatilda skrev 2008-05-16 15:21:50 följande:
    Tack! Vad roligt att ni gillar dem! Jag tyckte att det är lagom enkelt. Billiga blev de också. Pappret är skarvar från inbjudningskorten och även stämpeln och pennan köpte jag till dem. Man tar vad man har när man har det mesta utom pengar :P
    ja precis. behöver inte kosta mkt för att det ska bli fint. är helt hundra på att alla gäster kommer bli sååå impad.
  • bagar maria

Var köpte du stämpeln? Var ursnygg tycker jag! mvh Bagar Maria

• gustafmatilda

Stämpeln är från Matton, där köpte jag även stämpeldynan i guld. Har ni inte en Mattonbuik i närheten kan du se om de finns på hemsidan www.mattonbutiken.se

• pollys

Jag säger också blanda! Ser levande ut som det är lite olika stora.

• weinlove

kanske ändå blanda som en del härinne säger.

• Astriden

de små, tycker att det såg festligast ut när de "står upp"

• gustafmatilda

Hmm nu har jag tagit in era olika åsikter och studerat fotografierna noga. Jag lutar mer åt de små, möjligen de mellanstora också, men inte den största, den ser lite klumpig ut tror jag nog... Jo, små och mellanstora får det nog bli. Tack alla ni! =)

• Kirsto

Tyckte också mest om de mindre, men tycker att det är fint att alla inte är lika stora.

• Kireina

Läckert med kottar! Har jag inte ens tänkt på, nåväl nu får det bli som det blir med två dagar kvar.

Jag tycker du kan blanda, men jag gillade de stora bäst.

• rosesarered

Själv gillade jag de stora bäst. Rolig idé med kottar!

Svar på tråden Mina placeringskort