stavfellet skrev 2008-05-21 15:47:44 följande:
Jag har ett problem: jag vet inte i vilken stad vi kommer befinna oss den dan jag tänker fria! Det gör att det blir väldigt mkt svårare att planera in saker. Hjälp!Kanske jag kan bestämma något annat som gör att vi måste befinna oss på ett visst ställe. Eller? tips någon?
var inne på din blogg.....kan du inte inviga någon av dina kompisar eller släkt i planeringen så att du kan säga att ni ska på fest hos den personen så får du planera dagen som du vill?!
Jag friade på skottdagen hemma i lghen med massor av god mat, fin dukning, rosenblad, champagne o jordgubbar. Hade dock inte riktiga ringar utan atrapper.....så att vi kunde bestämma tillsammans!!!
Dock blev det den ringmodellen som det var på låneringarna!
Vi ska åka till thailand i dec....gifter oss 4 dagar innan. Resan bokades först, sen friade jag o nu har vi spikat datumet för bröllopet!!
Tips o trix kan man alltid komma med men det är viktigt att tillfället blir planerat efter hur ni är som personer o vad ni tycker om....det behöver inte vara i en luftballong eller på knä ute på en restaurang bara för att ngn annan gjort så...
Har du bara det med i din planering så blir det kanon!!
Lycka till!!!!