Inlägg från: stavfellet |Visa alla inlägg
  • stavfellet

planerar att fria!

Jag tänker fria till min sambo i sommar! Känns fantastiskt, härligt, häftigt, jätterätt och så STORT Han vet inget, jag vill att det ska bli en överraskning och vill gå ner på knä med ring och allt. Det är ju skottår dessutom!

Ni kan följa med på resan i min blogg!
    hemligabrudens.blogg.se/

• Svar på tråden planerar att fria!
  • stavfellet

Grattis får man väl säga då Jag tror att jag ska ordna en picknick med bubbel o jordgubbar! Om vädret tillåter förstås, annars får det väl bli i sängen

• stavfellet

När klockorna ska ringa vet jag inte än. 09 eller 10 skulle jag tro. Det beror ju som för många andra på pengar! Jag önskar att det kan bli nästa sommarn, men måste ju höra med den blivande brudgummen också

• stavfellet

Förresten! Nu är det så himla svårt att hålla tyst. Dels till sambon och dels till alla andra jag vill berätta det för Får väl surra av mig här och på bloggen i smyg!

• stavfellet

Men va kul! Jag har ockkså tänkt på att han kanske hinner innan och "förstör" mina planer. Hoppas han är för skraj

• stavfellet

Förut kände jag också att jag ville bli friad till men sen jag började tänka tanken någon gång i höstas har det känts allt mer rätt at göra det själv. Jag är övertygad om att han kommer bli överlycklig och jag längtar efter att få se hans min när jag ställer frågan Dessutom är jag ett kontrollfreak, och nu får jag det ju som jag vill

Kolla gärna in på bloggen och hjälp mig i mitt ringval!

www.hemligabrudens.blogg.se

• stavfellet

Jag har ett problem: jag vet inte i vilken stad vi kommer befinna oss den dan jag tänker fria! Det gör att det blir väldigt mkt svårare att planera in saker. Hjälp!

Kanske jag kan bestämma något annat som gör att vi måste befinna oss på ett visst ställe. Eller? tips någon?

• stavfellet

Ja det får kanske bli med lite hjälp av någon vän. Va kul att ni delar med er och tycker till

Jag är värsta sortens planeringsfreak dessvärre... Och har varit förlovad en gång och den dagen blev inte alls som jag önskat mig. nu vill jag att det verkligen blir på riktigt liksom.

• stavfellet

Är det inga fler som går i samma tankar?

• stavfellet

ojojoj! Nu är ringarna beställda!! Alldeles pirrig hela jag :D Beställde från Jempguld, riktigt bra priser jämfört med flera andra faktiskt. Så håll tummarna nu :)

Svar på tråden planerar att fria!