• avil

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

jag kollar bara in just nu...

• avil

KUL!
    Frågade min blivande man vad han tyckte vi skulle ha för låt? På cd antar jag att vi fixar!till vigseln.
    Han sa så här:
    -Ja, det är ju solklart,det finns bara EN låt vi kan ha!

O det var så klart den jag ju också tänkte!! "se på mig" m Jan johanssen.det är ju VÅR låt..........Skönt o kul bara att vi var överens!! .
    Måste fixa pass till barnen.Helst SNART så nåt blir gjort!
    O låta brudbutiken sy upp klänningen en bit!

• avil

Insåg också att jag har rabatt på guldfynd till den 3 juni,så nästa lördag far jag dit o fixar vigselring o nåt annat fint smyckesset.
    Tänkte köpa en "smycka ring" men den var lite väl dyr...Så jag väljer det näst bästa.Är inte så hemskt "petig" m sånt materiellt.........annat betyder mer för oss.

• avil

kärlek08-jag ska satsa på tubliknande sak som maginhållare!!
    o bara axelbandslös BH.
    O en enkel/fin trosa.
    ingen korsettak,de håller in magen för lite........
    efter 3 barn är det lite "sladder" där att ta in.

• avil

Här i norrbotten kommer det snö lite varje dag! Det är kallt.......

• avil

snart fru wennerström-ja,visserligen är vi ju vana snö.Men inte i slutat av maj i normala fall.......men men,vi hoppas att värmen kommer.Än finns inte björklöv eller nåt som blommar alls.Så man börjar längta efter lövsprickningen!!

• avil

Hm...ja,jag har gått ner några kilon,för att vara fin i brudklänningen,men efter 3 barn o då var jag dessutom STOOR,så har jag sladder på magen kvar.O det går INTE bort av att gå ner i vikt,kniven måste fram,O det vill jag inte.Så det blir att införskaffa en slags maginhållare . Funkar med,bara man ser fin ut!

• avil

troll1- tycker inte du behöver bjuda honom o flickvännen......inte ens säkert han blir lessen,vissa i den åldern tycker väl inte bröllop åt nån kompis mamma är så himla festligt?!

• avil

Jag började undra om man måste ge vigselförättaren/prästen vigselblanketten,o hindersprövningen nåt tag INNAN man gifter sig? eller gör man det bara minuterna innan liksom??
    vi ska ju gifta oss i en annan stad...

• avil

matildao niklas-tja bäst är väl att ringa vigselförättaren o fråga-hon vet ju! Men tack.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)