Inlägg från: gottelina |Visa alla inlägg
  • gottelina

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Jag har varit i Vinslöv. De har precis hur mycket klänningar som helst. Köpte dock inte min där. Däremot har vi bokat m2b´s kläder där. Fick jättebra hjälp. Han som hjälpte oss var hur proffsig som helst. Man får boka tid på vardagar och på lördagar är det en kölista som gäller. Rekomenderar dock bokning då det brukar bli en fasligt lång kö. Men skynda skynda för det börjar bli hög tid.

• gottelina

Ja absolut. Det har jag varit med om och det var jättesnyggt. Kostymen blev liksom lite mer.

äckling skrev 2008-05-17 20:29:24 följande:
    Vad glad jag blev över att ni kommer ihåg mitt problem med låtval!! Helt rätt, lyckorus står på kanske-listan. Har ännu inte bestämt oss, men valt att släppa det för tillfället. Roligt att antalet septemberbrudar växer!Ska försöka ta mig till Vinslöv i veckan också. Börjar känna mig lite stressad Förresten, kan man ha plaston, väst och näsduk till vanlig kostym?
  • gottelina

I morgon är vi några stycken som har exakt 4 månader kvar. Dags för hindersprövningen. Försökte göra inbjudningarna klara idag för jag hade bestämt mig för att de skulle på lådan imorgon. Tror ni inte färgen i skrivaren tog slut!!! Jag blir så trött. Nåja, en dag hit eller dit är kanske inte hela världen. Jag ska ju faktiskt gifta mig

• gottelina

Idag har jag postat inbjudningarna. Osa 10:e aug. Vigseldatum 27:e sept. Alltså slipper jag reta mig på folk som inte svarar som de ska till efter sommaren.

• gottelina

Jag fattar inte riktigt det där med stressen. Det är väl septembertråden det här? Det är goooooott om tid. Jag har inte heller skaffat mig någon väska ännu. Jag ska sy en och det har jag inte ens börjat fundera på ännu. Jag känner mig snarare stressad över att det är så mycket jag inte kan göra ännu men som jag så gärna skulle vilja sätta tänderna i. Tex vigselprogrammet och festprogrammet. Jag vet att man kan börja spåna på innehållet men jag vill liksom klippa och klistra och göra färdigt.

äckling skrev 2008-06-12 18:25:02 följande:
    jag blir stressad av att läsa här . Ni är ju nästan klara. Jag menar packa brudväskan; vilken jä..a brudväska. Jag har ju ingen väska, inga skor och inga underkläder. Hittar inga heller. Inga jag vill ha i alla fall. Var fasen har ni valt för skor? Vill inte ha satinskor utan gärna nåt lite häftigare. Sen ska vi börja ta tag i mannens kläder och....
  • gottelina

Ja visst är det lätt hänt att fastna. Skickar en spark i baken. Vi är kvar här när du är färdig och kan komma tillbaka.

lanovia 08 skrev 2008-06-12 19:50:01 följande:

Kan ju bara säga grattis till er som har sådan tur att ni slipper känna er stressade. Och ni har absolut helt rätt än finns det tid att fixa allt. hade det bara varit bröllopet hade jag nog bara varit lite lätt stressad i det här läget. Men med all jäkla skit runt omkring... Ikväll skall jag skriva jobbansökan, men jag fastnar ju bara på denna sidan. suck. .-)
  • gottelina

PB7: Vad trevligt med en till som gifter sig den 27:e. Men du har kopierat fel lista. Du måste gå bakåt i tråden och leta upp den senaste annars är det många som faller bort.

• gottelina

Vår meny ser ut som följer:

Förrätt: gravlaxtartelett med spenat och vårlök

Varmrätt: Vitlöksspäckad lammstek, säsongens primörer, potatiskaka och en gräddsås. Till detta ska vi även ha mintgelé.

Dessert. Vit chokladpannacotta med en hallon- och vitvinssås.

Tårtan har vi inte spikat men det blir med antingen citronsmak eller päronsmak. Det enda jag vet säkert är att den ska vara med brun marsipan och rosa rosor.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)