SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Hej på er. Idag har ja beställt o lagt handpenning på min klänning känns helrätt såå nöjd.
Hej på er. Idag har ja beställt o lagt handpenning på min klänning känns helrätt såå nöjd.
Nu har ja också köpt min klänning såå skönt att det är gjort.
Idag ska ja ringa om blankett hindersprövning.
Ska även ringa restaurangen o boka en tid för att kika på en meny.
Ring är ja osäker på ännu.
Aha vad bra, tack för tipset.
Vad ni hunnit lång jag är nog lite efter.
Sitter o ska fylla i hindersprövningen det står skriv ditt fullständiga namn är det då Ex Kamilla sara johansson eller bara kamilla johansson ska mellannamnet va med??
ÅHH så frustrerad. De har bubbelbokat våra stugor som vi hyrt till övernattning åt en del gäster. Han skulle höra av sig vid 11 idag o se hur han löst det. Bäst att han fixar det!!
Imorgon måste jag skicka hindersprövningspapprena.
Nån som vet var ja kan köpa en korsett (helst) som funkar till en halterneckklänning. För en lagom peng. Måste köpa skor. Slöja hade ja sån tur o hittade på annonserna här, en helt ny Aspera precis en sån jag tittat på i affären. Man ska ha tur ibland. Imorgon ska min dotter o min blivande åka o prova sina kläder ska bli såå kul.
Oj vad långt det blev.
Ja igår kändes det såå verkligt för oss för vi var o provade min dotters klänning o min blivandes kläder o de var sååå fina. Tårarna smög sig fram, hur ska det gå på bröllopet.
kärlek08 vad roligt att du blev såå nöjd.
själv så har jag inte bestämt ring än, letar för fullt.
Åhh vad tråkigt nä sånt kommer väl aldrig lägligt.
Tack ja den ringen är fin men ja är osäker om den passar till min förlovningsring.