Inlägg från: Dsy04 |Visa alla inlägg
  • Dsy04

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

jag vill oxå vara med
    gifter oss den 20 sep bor i cypern ska gifta oss i swe

• Dsy04

vi ska gifta oss i Växsjö fast jag har aldrig varit där

• Dsy04

jag vill oxå vara med på lista
    stora dagen är 20 sep

bor y cypern men ska gifta oss i växjö

• Dsy04

får jag fråga er en till tjejerna i september tråden

I sept mån då måste man ha nåt varm att ta på sig för då blåser det mycket va?

Vad ska ni ha för bröllopskläder har ni tänkt på den blåsiga vädret?

• Dsy04

tänkte på att kanske man måste skaffa nån kofta eller nåt sjal eller nåt...
    hur har ni tänkt?

• Dsy04

vi gifter oss den 20de men tro mig har tänkt mycket på det.
    jag menar man kommer säkert att ta kort ute i naturen och så

• Dsy04

är det någon av sep brudar som ska ha ceremony ute i den fria eller middag ute ?

vi ska ha festen i en slott men gifta oss ska vi göra det i deras park, vi måste hyra stolar och sånt ...det jag blir orolig är vädret.:(

• Dsy04

hej!
    läste om foxy och jag hoppas verkligen att eran problem löser sig..och att systern kommer till festen..för i en sånt moment är viktig att vara med sina nära o kära.

det jag ej håller med om är att nån skrev att barna är bortskämda. Jag tycker inte att de är det, ingen av oss vet om barnen har alltid varit med föräldrar i olika aktiviteter med att det är kanske är så hemma hos de. samtidig vi vet inte heller hur mycket flickan längtade att få vara med i bröllopet. detta är nåt som inget vet...kan inte säga att flickan är bortskämt för att hon inte har en vuxen förstånd.

• Dsy04

Hola september brudar
    nu undrar jag en sak...vilka av er har INTE köpt fixat bröllopsklänning än?

• Dsy04

hej på är vi ska gifta oss den 20de sept

och än har jag inte skickat inbjudningskort för min hinderprövning svar har jag ej fått på mån blir det 4 veckor...

folk är på semester :(

• Dsy04

fröken f

ja men hur kan jag göra skriva tiden ...ni är bjudna till den plats den dag men jag återkommer med tiden typ..tråkig

• Dsy04

Snart fru Wennerström

tack för din svar!
    ska göra det fick papperna idag men nu måste jag fylla i nåt mer sen skicka till de plus adressen till vittner o klart.

ska göra som du skrev.

muchas gracias

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)