• ugla

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Snygg frissa.
    Jag velar också med frisyr men vi får väl se när ja varit hos frisören månaden innan. Har just köpt slöja så nu är det bestämmt.

• ugla

Jag kan inte bestämma mig!
    Kan ja ha tre sånger på vigseln? Har två solister o de ska sjunga varsinlåt, min systerson ska sjunga en låt av Ted gärestad och min svägerska ska sjunga en med Marie fredriksson och så vill de sjunga en låt tillsammans En helt ny värld.
    Blir det för mycket?? De sjunger ju så super bra.

• ugla

Tack för era synpunkter då kör ja på tre sånger.

• ugla

Igår var vi på resturangen och bestämmde vår meny ska bli gott.
    vad betalar ni i kuvert avgift, vad ingår då?
    Vi var även inne i vår kyrka o tittade. Kändes såå spännande.

• ugla

Om det är kallt o ruggigt ska vi ha blåbärsglögg med gin o färska blåbär till välkomstdrink och om det är varmt så blir det skumpa.

• ugla

Jag fick till svar att en månad innan för både bukett o tårta.

• ugla

Hej hur går det för er med era planer? I helgen hade vi sista osa datum alla hört av sig utan ett par så det är ju kanon. Hoppas att även de kan komma. Håller på med presentation av gästerna och det är inte såå lätt.
    Måste ta och besluta mig för vilken ring jag vill ha. Annars så leker livet.

• ugla

Nu har jag bokat hotell till bröllopsnatten. Checkar ni in på förmiddagen o lämnar era saker eller tar ni med när ni kommer på natten? Bröllopsvit 1495 kr är det dyrt??
    Skönt när man kan bocka av nått på listan.

• ugla

vi har inte heller fått tillbaka våra papper o jag skickade för två veckor sen.

• ugla

Robina67- det låter ju inte helt tokigt. Vi har också massa djur o liten knodd så vi ska vänta med vår resa för vi vill åka själva.
    Har ni mycket kvar på era listor?? Eller är det bara jag?
    Har ni handlat dekorationer? Vad har ni tänkt att ha?

• ugla

Ja man vill ju inte sitta med allt sista veckan precis. Letar just nu kläder till min stora 15 åring. Han är ju såå kräsen, helst vill han va helsvart.

• ugla

lillsnufflan- vad har du beställt för korsett jag letar som en tok efter en. Vad vill ni ha för lokal?
    Jag har
    resturang o meny klart
    kyrka präst
    fotograf
    tårta frisör smink
    klänning slöja
    tärnklänning
    kläder till m2b och bestman
    florist
    inbjudningarna utskickade
    bröllopsnatten är bokad i en svit.
    Dj
    solister

men det är mycket kvar, ring, bil, kläder till mina två söner, skor, festhäften, bordsplacering, dekorering, smycken, mm.

• ugla

Nu har vi fått tillbaka hindersprövningen och tänka sig vi får gifta oss. Letar ring för glatta livet, classic ring på nätet nån som vet??

• ugla

Jag har i helgen träffat en släkting som är florist och pratat om blommorna. Jag trodde inte det skulle va såå svårt att välja. Finns ju så många olika ideer. Trot dock att vi kom fram till nått bra. Hon är så otroligt duktig. Kul.

• ugla

Ja så kan det ju också va förståss. Hi hi.

• ugla

Nä ingen hippa än men jag vet när de ska ta min m2b. Lite smånervös blir man ju när man tänker på det.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)