SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
Jag har med axelbandslöst o rätt bart...Men i september i cypern lär det vara rätt så varmt! Så jag utgår från att jag inget behöver på axlarna........
Jag har med axelbandslöst o rätt bart...Men i september i cypern lär det vara rätt så varmt! Så jag utgår från att jag inget behöver på axlarna........
kärlek08-jag känner samma som du angående strippa........
Men nu har vi ju hemligt bröllop,så det blir inga svensexor eller nåt för oss.......Men ändå.
Min man gillar nakna kvinnokroppar! Det vet jag,o det är ju bra det-för jag är ju kvinna.....o ibland naken .
Nä,men ärligt så ser jag inte att de är nåt hot mot mig eller så....
Har dubbelkollat med flygplatsen,om den är bokad åt oss den 15 sep.O det är den!
Kostar inget att få vara där.VI har egen vigselförättare med,ska bara be de fixa nåt vi kan skåla i som nygifta!
Vittnen har de åt oss...
Det där att fokusera på detaljer,eller vad äktenskapet innebär är kanske en annan sak om man inte varit tillsammans så hemst länge........?! Eller vad tror ni?
Personligen har vi ju varit ihop ca 12år.har barn som är snart 12år,fick barn snabbt .
O har haft huset i 11år,o har ju ett rätt så "sammansvetsat" liv redan.
DÅ känns det som att vi vet vad äktenskapet innebär,alltså för oss blir det väl mer det "juridiska" ..vi är snart 40 år..Så man börjar tänka mer på OM vi dör -vad får barnen o den som ev blir kvar ensam i livet osv.Lite "försäkringstänk".
Så för egen del blir detta mer som en lite kul grej att få planera över.
Sen gör vi det ju enkelt som reser bort o inte har gäster o fest ens eller så .
Känns bara som att det är dags nu! .
Men ni andra kanske är yngre än oss,o alla har väl inte barn o så heller...
Jag kanske tänker annorlunda?
Ångrar nu att jag inte köpte trosor till min fina BH,som kostade nästan 700 kr!! trosor gick på drygt 300.
nämdes inte,men nu känner jag att jag "måste" köpa såna med! så jag är "lite fin" i alla fall.under brudklänningen........
Kommer att fara o köpa de nån gång!
skonie-varför ska ni inte resa? OM du vill berätta...kan ju vara nåt personligt,känsligt...
o min ring har kommit för några dar en,till butiken.MEN jag bor så långt från stan så det är inte så lätt att fara o hämta den.
Är så sugen!!
Jobbar i helgen så då går det inte,så det blir väl först nästa helg......
Burr,man vill ju känna den o se den!!
snart fru wennerström-jag har jobbat hela helgen...
jag bara njuter i värmen.Vi har bara haft en vecka fint.Men nu regnar det.O innan den fina veckan var det frost o kallt.
norrbotten...södra norrbotten. Piteå/luleå trakten...
Jag skrev mina två förnamn o efternamnet-står ju skriv fullständigt namn,då menas alla..... fast jag strök under tilltalsnamnet.Man brukar göra så...