SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
men vi har precis skrivit på hindersprövningenspappret o efternamnspappret.Inte skickat in de än.
men vi har precis skrivit på hindersprövningenspappret o efternamnspappret.Inte skickat in de än.
Oh fina skor!
jag ska ju inga alls ha......Skönt! .
Ska nog o hämta min ring imorron..Hoppas de har gjort den i rätt storlek bara-är rädd att nåt är "fel"!
Vi måste nog börja skicka in hindersprövningspappret,o efternamnspapper.
jag ska ju behålla mitt eget efternamns bara som mellannamn,men det vill inte min blivande?! Han vill bara att jag ska heta som han? Fattar inte det.
HAN fattar nog inte att jag ju SKA heta som han,o bara ha mitt som MELLANnamn..Han fattar nog inte hur det där funkar......
Knasigt.Har ju sagt att det bara finns med där.....jag vill INTE släppa mitt ovanliga efternamn.....
haha...ja,jag VILL ju heta samma som han o våra barn-de har fått hans namn! Så jag är ensam om mitt än så länge.....
Så visst blir det fint att alla har samma.O känns lite speciellt! Men mitt vill jag liksom bara att det ska finnas där...."i bakgrunden".
hämtat min ring idag!! SÅÅ vacker!
O även köpt en trosa till min fina BH,som jag köpte för några veckor sen.....
BHn kostade ju 669 kr,o trosan idag 349!
jaja,under brudklänningen ska man väl vara lite extra fin!
inte alls svårt att finna matchande BH o trosa!!?
Var har NI varit??
På underklädesbutiken finns ALLTID sånt som passar..hela set .
tom i piteå som dock inte har SÅ stort utbud!!
Jag har axelbandslös klänning m skenor o snörning,o jag har köpt fin BH (för 669kr) o matckande trosa(349kr),o desutom en magshaper,OM jag vill använda den-tror kanske inte det? Men jag har den i alla fall...(bara ett snävt sytt tubliknade sak,som man bara drar på sig inga hyskor/hakar o ingen snörning på den)
TROR det blir aningens varmt/styvt att ha både korsett OCH skenor i klänningen!?
man drar ju åt klänningen rätt så HÅRT så det hålls säkert uppe ...i alla fall min......
hehe,det där m axelbandslöst är INTE lätt fast man har "små o HÄNGIGA" heller!! Mina är som stekta ägg .
Men jag hittade en bra på en riktig underklädesaffär-h&m,lindex o såna har sällan RIKTIGT bra bhar-o man får sällan bra hjälp.....heller.
Dessutom HAR min BH snygga axelband m liksom broderade blommor så går att ha...För det är ju snyggt.Beroende på typ av klänning man har-fast klänningen inte har axelband alltså.
Märket hetar " MarieJo"!
sök om det på nätet så hittar ni hemsida o kan kolla in själva.
Finns ju flera modeller o även typ "korsetter"...
Inser att det är den 15 idag!!
Jag gifter mig ju 15 sep.Så exakt 3 månader?! .
kärlek08-ja,men det hittar du HELT säkert om du går på bh butiker! I promise.Bh som inte skär in o som inte åker upp i ryggentex,det gör de inte om det är rätt storlek....osv.Åker den upp har man för stort omfång!
vit ros-spännande m ringen,du får visa bild sen då du fått den.
Ja,en bröllopsfest KAN vara jobbig för vissa!! Men som du sa-under själva vigselakten kan hon ju säkert orka vara med .