Inlägg från: Kärlek08 |Visa alla inlägg
  • Kärlek08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Välkommen septbröllop!

• Kärlek08

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Skaraborg - still secret ;) )
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    lane (skåne)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)

• Kärlek08

Så lane nu finns du på listan. Listan i TS kan du inte hamna på om du inte övertalar lanovia att göra ett tillägg

• Kärlek08

har också inbyggda skenor i klänningen och ha rinte provat med korsett/torselette under men jag tror jag satsar på en söt axelbandslös BH (gärna med push, går det?), strumpor, spetshipsters och höfthållare/strumpebandshållare. Det svåra verka vara att hitta ett set där all spets matchar och man gillar modellerena på alla delar... snacka om mission impossible. Men jag får väl ge mig på matchningen kanske. tänkte gå i lite underklädesaffärer när jag är i sthlm nästa gång och i PARIS dit jag åker den 23/6!!!

• Kärlek08

matildaochniklas: väskan var söt och jag försöker föreställa mig den med klänningen, helt klart rätt i stilen men är den rätt i färgen? (om det är viktigt) tycker mig också se att det är lite glitter på klänningen. Kanske kan du piffa upp väskan så den känns lite mer bröllopig med att sy/limma fast lite paljetter eller strasstenar. Fast jag tycker den är söt som demn är också...

Lanovia: vänta med uppdateringarna du, jag håller med.

• Kärlek08

Ja, alltså hitta set som matchar är ju inget större problem men att hitta set som matchar med alla delar skurna som jag vill ha dem, det är ett problem... jag vill t.ex. inte ha en höfthållare som sitter i midjan utan en smalare som sitter mer på höften och sedan ska modellen på trosorna vara bekväm och inte skära in och BH:n ska sitta snyggt, inte för högt på ryggen, inte skära in och helst göra mina bobisar större (eftersom jag i princip har minus A-kupa Det är allt det som gör det hela svårt

avil skrev 2008-06-15 16:34:29 följande:
    inte alls svårt att finna matchande BH o trosa!!?Var har NI varit??På underklädesbutiken finns ALLTID sånt som passar..hela set .tom i piteå som dock inte har SÅ stort utbud!!Jag har axelbandslös klänning m skenor o snörning,o jag har köpt fin BH (för 669kr) o matckande trosa(349kr),o desutom en magshaper,OM jag vill använda den-tror kanske inte det? Men jag har den i alla fall...(bara ett snävt sytt tubliknade sak,som man bara drar på sig inga hyskor/hakar o ingen snörning på den)TROR det blir aningens varmt/styvt att ha både korsett OCH skenor i klänningen!?
  • Kärlek08

Ja, det vet jag fast sedan är ju BH:ar sydda olika beroende på modell också. Vissa sitter helt enkelt högre på ryggen pch vissa är designade för lågt skurna rygguringningar. det var det jag menade. Jag tror också att jag kommer hitta vad jag vill ha när jag på allvar börjar leta. Det har jag inte gjort ännu

Men tack för alla tips!

• Kärlek08

Jag har varit och provat min färdigdesignade ring hos designern idag!!! Ohhhh, vad jag är nöjd, den ser precis ut så som jag tänkt mig! Tur att den ska vara kvar hos henne i tryggt förvar tills vi lämnar in förlovningsringarna för puts och gravyr två veckor innan för annars hade jag nog provat den hela tiden...

• Kärlek08

Vad tråkigt, jag beklagar sorgen. Försök att se det som om att hon ser er från nangijala...
    Snart fru Wennerström skrev 2008-06-18 18:31:45 följande:

näe, de gör ju inte de, känns bara så sorgligt när två av hennes barnbarn gifter sig samma år. hade verkligen sett fram emot att hon och hennes man skulle vara där. Förövrigt så hade vi även valt vår utmarsch i tillägnan till då dem gifte sig, men då visste vi ju inte detta. känns som det kommer bli väldigt dyster stämning på bröllopet, men såklart värre för m2b's bror.
  • Kärlek08

Jag glömde ju att ta med kameran!! Men jag tror du blandar ihop mig med ngn annan har ingen ringbild i mitt galleri. Min ring är i vitt guld, kupad, ca 4 mm bred och med en kanal på mitten med tio princesslipade safirer...

avil skrev 2008-06-18 16:17:49 följande:
    karlek08-kul att ringen var fin.Sätt ut bild på den .Ugla-enstensringen du har i galleriet är ju fin.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)