Det har jag inte tänkt på!! inte på ngt av de bröllop jag varit på (ok, det är ju bara två ) har ngn berättat om svensexa/möhippa men det kanske är vanligt. Näääää, isåfall blir det ju lite tårta på tårta att ha det i festhäftet... hmmm men det vet jag ju inte innan! Och jag hade tyckt att det var kul att läsa om och kanske se ngn bild om jag inte varit med på det... hmmm tål att tänkas på. I övrigt har jag mycke tmed i festhäftet för att jag tycker det är så himla kul att pilla med så jag behöver nog bli stoppad snart
Jag har ingen aning vilken bibeltext vi ska ha, är det prellen som läser den eller ngn annan?
lanovia 08 skrev 2008-07-22 08:06:20 följande:
Kärlek 08 en tanke som slog mig bara. Blir det inte konstigt om ni skriver om möhippan/svensexan i festhäftet? Jag menar oftast brukar ju de som ordnat möhippan/svensexan gå upp under middagen och berätta om den. Det kanske blir lite dubbelt?? Oj vad mycket ni båda skall ha med i erat festhäfte. Vi skall bara ha gästpresentation, intervjuv av brudpar och svärföräldrar, sånger och ev en berättelse om vad vi båda gjorde den dag vi träffades (jag har en historia som brukar få de flesta att skratta och säga "nämen Herregud"). Förövrigt håller vi annars på med festhäftet själva, fixa layouten och pilla lite. Skall också försöka sätta oss med vigselprogrammet ikväll. Skall träffa prästen nästa helg och då tänkte vi att vi skulle ha det klart så hon kan få ge synpunkter.Har ni bestämt vad ni skall ha för bibletxt ännu? Vi behöver idéer.