Effektivt mot hungern "Hoodia"
Varnar för Hoodia!!!
Jag åt dem för 2 år sedan. Tog rekomenderad mängd. En dag några veckor efter jag börjat kände jag mig konstig. Dåsig, slö och oorgenterad. Min granne märkte att jag började bli väldigt konstig och ringde min m2b. De körde in mig till Axessakuten och under tiden hann jag bli medvetslös. De fick bära ut mig ur bilen och jag fick komma in med en gång. Jag hade väldig dålig syretillförsel så personalen ringde ambulans med en gång som körde i ilfart upp till sahlgrenska. Efter några timmar vaknade jag till liv igen och då var alla personal inställd på att jag försökt ta livet av mig med hjälp av tabletter. Alla symptomen tydde på det.
Men det hade jag ju inte!!!!!
Efter några timmar då de äntligen trodde på att jag ej tagit överdos av tabletter så kom de fram till att det hade med Hoodia att göra.
Jag slutade rakt av och efter det har jag aldrig vart med om någon sådan upplevelse igen.
Så var försiktig med naturläkemedel! Inget på den marknaden har genomgått någon granskning så det kan vara superfarliga naturliga ämnen i som vissa klara och vissa inte. Men man vet ju aldrig hur man ska klara av det innan skadan är skedd.