080809 del 4
Oh nu hittade jag hit, länken i förra tråden funkade inte men nu så
Oh nu hittade jag hit, länken i förra tråden funkade inte men nu så
Vi hade vår planeringsträff igår och det gick väl sådär bra. Alla pratade i munnen på varandra här också, skillnaden var väl att ämnena inte handlade om vårt bröllop utan allt annat. Lagom roligt att behöva tjata.
Vi var även i kyrkan och övade lite eftersom det fanns en lucka i schemat hos kyrkan så vi kunde vara där nu när jag ändå hade alla samlade på samma dag. Det gick bättre för där vågade dom inte annat än bara göra det vi skulle Oj va verkligt det kändes då
Sen hade vi bokat bowling för alla oss. Det var roligt Sist bar det hem till oss för käk åt hela bunten
Jag är jättenervös och det är främst för att jag känner att vårt följe inte verkar tycka att det fortfarande är dags att ta tag i saker och planera på riktigt
Bride in England skrev 2008-05-19 18:38:55 följande:
Vi kommer ha massa ljusfat med stora blockljus på. Ljus hör till festligheterna tycker ja Men visst risken finns att det blir för varmt.
Min mamma har bokat med vädergudarna, 22 grader och sol till den 9 augusti i år flickor Lagom varmt och skönt!
Bride in England skrev 2008-05-20 09:53:33 följande:
Ja man får väl öppna upp lite och vädra om det blir för varmt. Ljus är så mycket stämning
Alla ni flickor som gifter er detta datum, hur mycket har ni kvar att göra? Vad väntar ni med till sista veckan?