Caterignfirman har kanske 10 anställda och hon vi har är den enda som jobbar med den lokal vi hyrt genom dem. Jag har övervägt att ringa chefen, men orkar inte iktigt gå igenom den processen. När allt är över ska jag gladeligen hänga ut henne här, men jag vantar så att hon inte blir mer fientligt inställd till mig. I grunden är väl problemet att jag vill ha det så billigt som möjligt och hon vill pracka på mig mer och mer grejer. Ibland är hon hur trevlig som helst, men ibland gnäller hon bara när vi säger att vi ska fixa saker själva (typ hånfulla "okeeeeej" eller "det blir inte bra"). Nu sist skulle vi inte få provsmaka maten, men dagen efter hade hon ändrat sig, trots stor uppsåndelse och hån mot mig ("Jag kan aaaldrig lovat nåt sånt!").
Jaja, skriva roliga beskrivningar är ju jätteroligt iaf. Min pojkvän vill dock vara mer elak än jag på den punkten. Men med varsitt glas vin framför datorn är det väldigt rolgit!
Bride in England skrev 2008-06-16 15:44:37 följande:
Fy vad trist med dalig kundservice, sant kan man klara sig utan. Kan ni byta kontaktperson eller skulle det orsaka annu mer krangel?Jag ar ocksa just pa gang med att skriva roliga gastbeskrivningar, det tar ett tag men ar vart det!!