080809 del 4
Det låter perfekt!
Det låter perfekt!
Min sambo vill inte se den. Just nu hänger den mitt framför näsan på honom eftersom jag just fått hem den från sömmerskan men han kikar ändå inte.
Har du några tips inför en sådan fotografering? Ska göra min på måndag. Funderar på ombyte och om jag ska ha med slöja etc till underkläderna som jag har har på bröllopsdagen.
Tack!
Tänker på dig i din sorg! Tänk på att han kommer ändå vara med er på er stora dag.
Tessan K skrev 2008-06-25 16:09:29 följande:
Kan du inte köpa en freebra som är två lösa "bröst" som är kladdiga inuti (tänk dig en sån där hand man hade när man var liten och kastade på varandra) som man fäster på brösten och sedan knäpper ihop med ett spänne ifram. Låter väldigt flummigt men dom sitter på bra och syns ju inte alls!
Spännande AoM vad som har hänt dig idag! Blir kul att höra.
Själv blev jag hippad igår. En riktig cykelhippa. En helt fantastisk kväll. Vill ni läsa mer se länken.
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2983068.html
Vi åker 1v till Karpathos!
Bridesilly:
Vi hade inne vigselannons i fredags. Så att de som vill ska kunna skicka postogram. Kändes stort att se sitt eget namn där!
Det är säkert inte försent ännu. I vår tidning räckte det att man lämnade in dagen innan tryck senast kl 12 så kom den nästa dag.
Tjejer ni stressar mig med allt regnprat. Klart det inte kommer regna.... och skulle det göra det så kan vi ju inte göra något åt det. Okej jag lät nog lite väl optimistisk men vi får försöka att inte tänka på det utan ha ett paraply redo så ska vi nog slippa regnet.
Det är ju några dagar kvar så det lägger sig säkert med lite anti.
Jag kommer säkert också sitta här i kväll om allt går som planerat idag och inte fler avbokningar inkommer. Men instämmer med Virvel och säger lycka till oss alla i morgon. Vi kommer att fixa det galant och ha en underbar dag allihop även om regnet öser ner. I morgon smäller det!
Skönt att höra att alla är så otroligt nöjda och lyckliga. Kan bara instämma. Jag känner mig som världens lyckligaste och hoppas att ni känner likadant.
Vad har ni gjort med era brudbuketter? Lämnat in dom för konservering eller gör ni något med dem själva?
Ja det var det ju verkligen.
Fotografen ringde igår och han är redan klar med bilderna. Ska hämta dom i eftermiddag. Känns spännande och nervöst på en gång!