080809 del 4
Usch vilken ångest, har inte kommit in på internet på en hel vecka. Kan ni fatta, en heeeel vecka utan BT måste läsa ikapp mig lite
Usch vilken ångest, har inte kommit in på internet på en hel vecka. Kan ni fatta, en heeeel vecka utan BT måste läsa ikapp mig lite
Japp jag höll på att bli lite kokooo men en snäll tekniker kom och räddade mig från vansinnets avgrund idag när han trollade bort felet i telestationen
Åh testa bakelser har vi gjort i många omgångar. Jättekul och gott Men vi har nog kommit fram till en vinnande kombination nu så så får det bli
Hmph, jag får inte prova min ring hela tiden min sambo har sagt ifrån Han har satt upp kartongerna med ringar och sådant så korta jag inte når dom haha
Jag sitter och försöker få upp motivationen till att slutföra alla pysselgrejer med festprogram, vigselprogram, en ask till eventuella bidrag till bröllopsresan med mera....aaaarrgh varför tar jag inte tag i det nuuuuuuuuuu.
kravatt är det inte sån man har till frack? inte samma sak som plastrong iaf
Jaaa du jag är inte riktigt hundra på vad det betyder å ändå har man läst maaaassor av brudtidningar och borde veta
Min m2b kommer ha på sig kostym med en längre jacka, ser nästan utsom frockcoat, väst, skjorta och plastrong Han kommer bli så fin så fin min darling