080809 del 4
Vi har också önskat oss resebidrag!
Vi har också önskat oss resebidrag!
Aom, vi ska göra som så att vi ska ha 2 släktbord och 2 kompisbord och vi mixar släkten med varandra och sen kompisarna, då vi har många kompisar från olika orter och så som aldrig träffats.
Vill försöka få så bra mix som möjligt så det inte blir stelt!
Jag tror inte heller jag kommer att få ngn då alla även här är utspridda och inte känner varandra. Känns lite så där... men det är ju inget man kan göra åt det tyvärr :-/
När det gäller svensexa för min blivande så har jag lite fingrar med i spelet där, mest för att han är orolig att det blir nå tok och han vill hellre göra ngt roligt och så.. Sen är hans kompisar också väldigt utspridda så jag har försökt föra ihop dom.
Bride in England skrev 2008-06-09 09:58:15 följande:
Tror inte killar tänker så, min gör det def inte. Tror inte han skulle bry sig nämnvärt om det inte blev ngn svensexa, men jag ser lite fram emot att få bli överraskad..
Bride in England skrev 2008-06-09 10:52:47 följande:
Idag har vi haft samtal med prästen, känns riktigt bra och det känns som det verkligen är på riktigt nu!
Gör era församlingar ert vigselprogram? Här får man ett sånt automatiskt och de fixar allt med det, vilket känns jättebra för nu behöver jag inte fundera på den biten
Grattis och välkommen
Igår fick jag hem en korsett jag vunnit på Tradera Suuuuperfin!
Min m2b får inte heller se klänningen förrän vid fotningen
Min bukett kommer kosta 500 kr och bild finns i galleriet!
Vi ska inte öva nått i kyrkan, men vi har haft vårt vigselsamtal! Känns liiiiite så där luddigt!
Vi ska ha Sinfonia Di Chiesa (stavas???) som ingång och Trumpet of Volantary (stavas??) som utgång.
Personligen är jag trött på de vanliga, men tur att smaken är som baken och att det finns många att välja mellan!