080809 del 4
Jag har en bred typ balkonettBH heter det va? och silikoninlägg
Jag har en bred typ balkonettBH heter det va? och silikoninlägg
Usch.. Jag är rädd att hippan kommer nästa helg eller helgen innan trots att jag bett dem ta den i tid om de så gärna vill ha en.. Tycker det är lite dåligt att de inte lyssnat på min önskan och väntar in i det sista...
ja helt underbart! 19 dagar går fort! bara 9 jobbdagar kvar!! ÅÅÅÅÅ va skönt!
Vi ska försöka ha två som filmar, båda med stativ men de ska stå ganska stilla.. Har filmat bröllop själv och dels vill man inte synas för mycket men sen så skakningar blir aldrig bra. Så en får filma framifrån och bakifrån!
Fatta.. Två veckor kvar nu! Hade servettvikning och så igår.. Men idag har just det viktiga RINGFINGRET svullnat upp... Hoppas det blir bra till den stora dagen!
Vi lämnar in våra idag.. Ska göra blommor till tårtan också. Igår sydde jag klart slöjan. Blev bättre än vad jag vågat hoppas på! Idag är jag helt sprallig för det börjar liksom kännas på riktigt nu!! Men vi har panik över dukar. Där vi trodde vi skulle få hyra får vi inte hyra! Usch!
Så idag är det småärrenden på stan som ska göras så kan vi bocka av allt mer på lilla listan
Gör alla ni era festprogram själv? Våra värdar/toastmasternas gör vårt! Vi gör bara fram och baksida för enhetensskull!
Igår fick vi lite gjort. Köpte presenter till våra värdar/toastmasters + några till av medhjälparna. Köpte lite diverse till bröllopsfesten och så började jag göra rosorna till tårtbakelserna i galleriet.. Skönt att det drar ihop sig
Wow låter häftigt! Stort grattis!!
Jo vädret oroar jag mig lite för! Och MATEN.. Usch eller snarare förrätten! Uscha..
Så har mitt ringfinger svällt upp så jag inte får på mig ringarna! Bara det fingret!