080809 del 4
Uj på jobbet får jag ständig påminnelse om hur många dagar och veckor det är kvar till bröllopet Alla är nyfikna vilket är jättekul men shit va stressad jag blir när dom frågar om man inte är stressad än
Uj på jobbet får jag ständig påminnelse om hur många dagar och veckor det är kvar till bröllopet Alla är nyfikna vilket är jättekul men shit va stressad jag blir när dom frågar om man inte är stressad än
Idag ska jag träffa vår solist Ska bli trevligt
Blev också lite rörd när vi pratade med prästen om vigselordningen och hur det går till, vad vi ska säga med mera Hon läste texterna och sådär
Prästen tog inte kontakt med oss, vi ringde henne och tjöta tills hon hade tid att träffa oss. Övning tar vi sedan men vi ville ha koll på vad vår kyrka tillät och inte så vi ville helst inte vänta med att träffas allt för länge.
Trist att ha den vanliga bröllopslåten? Inte alls enligt min mening. Om jag inte får ha here comes the bride när jag går in så kommer det inte kännas som bröllop för mig. Det är ju den låten man truddeluttade på när man va liten och lekte brud
Tessan K skrev 2008-06-19 13:51:02 följande:
Jag ska ha here comes the bride In och den andre traditionella med mendehlsson ut. Strunt i vad andra tycker vet jag Jag gör det hehe
Om andra vill ha något mer eget och speciellt kan dom ha det men för mig är bröllop mendehlsson och wagner. oooooh vad jag längtar tills dom tonerna spelas och jag får strutta in i min brudklänning
glad midsommar
50 dagar är inte mycket hörni flickor, nu är det legitimt att börja få lite stress symtom och panik