080809 del 4
Var det den vita som ganska många auktionerar ut? Jag vann en sådan auktion men tyckte att trosorna till var hemska. Du kunde ha fått min. Jag ska ha en ful, osexig underklänning istället.
Var det den vita som ganska många auktionerar ut? Jag vann en sådan auktion men tyckte att trosorna till var hemska. Du kunde ha fått min. Jag ska ha en ful, osexig underklänning istället.
Ja, nu måste du berätta för oss andra nervösa vad du fick göra.
Låter som en dag helt i mitt tycke och smak. Hoppas att mina vänner hittar på något liknande.
Tessan K skrev 2008-06-15 12:59:43 följande:
Tjejen som tillhör vårt värdpar är florist så hon ska göra buketten så kostnaden för den blir vad blommorna kostar.
gullegums
Kul att ännu en planerande brud har hittat hit!
Välommen.
På lördag ska vi öva i kyrkan. Det ska bli spännande och lite nervöst.
Vi hade inte tänkt att ha någon speciell bil som körde oss men nu har jag frågat en jobbarkompis och han ställer upp.
Han har en sån här bil, lite synd att den inte går att cabba ned så att man kan åka sista metrarna nercabbad men det är ju bättre än att åka ford.
images.webkrafters.com/trinity/slideshow26815/56ford26815.jpg
Svart och vit är den och passar perfekt till färgtemat.
Vi övade i lördags och det känns betydligt lugnare nu. Prästen förklarade massor av bra saker bla hur vi ska hålla ringarna, när vi ska böja knä.
Vi vill ha den texten där vi säger efter prästen då vi också är rädda för att glömma. Det är ju faktiskt ni som ska bestämma så hade jag varit dig så hade jag sagt till om detta.
TyresöBrud
Vi använder oss av www.myheritage.com där det finns en mall där du har ett kort på gästen. På det körs en ansiktsigenkänning och sedan tar programmet fram dom kändisarna som gästen är mest lik. Då väljar man en av dom och sätter in i mallen.
Svårt att förklara.
Jag kan maila dig våra färdiga placeringskort om du är intresserad.
Jag är glad att vi har bröllopsresan att se fram emot en vecka efter bröllopet. Annars kan det nog kännas ganska tomt.
Det blir fullt upp här också efter bröllopsresan. Vi är hemma en dag sedan ska vår dotter skolas in på dagis i ca tre veckor och efter det börjar jag att jobba för första gången sedan maj -05. Jag har varit mammaledig så länge. Det ska bli skönt att få komma ut och träffa jobbarkompisarna igen och jag ska bara jobba halvtid mellan 7.00 och 11.00 så det bli kalas.